Thursday 4 September 2014

Set Slim Shaklee membuang lemak berlebihan

Salam 1 Malaysia semua...

Hari ni terasa nak update untuk sal slim slim ni...mentang2 saya amalkan suplemen Set Slim Shaklee untuk membuang lemak berlebihan ..

huhuhu terasa diri ni dah terlebih kembang bila baju opis pom x leh butang...alamak!!!!!

Mulalah menggelabah mau tak nya, makan tak beringat..hari ini punya cerita cam biasa pagi2 dah bantai nasi tu pun sebelum turun rumah dah minum esp+susu+milo satu botol.. Kenyang gile...

Tenghari konon nak xmau mkan nasi dah nak makan sket2 aje ratah apa2 yg patut..sempena budak praktikal last day dia blanja ayam golek 5 star..huhuhu best..
Nak tau kami makan apa? Sat saya letak pic huhuhu..


Ni gambo ayam saje yang lain banyak lagi...nafsu makan membuak-buak..

Balik opis aje dah siap2 saya telan alfalfa complex 5biji, lecithin 3biji, Omega Guard 3biji.. Berdoa semoga dapatlah lemak2 yang terOVER tadi di buang secepatnya..

Alhamdulillah... Best makan set slim ni sebab apa? Hah bile serasi dengan badan ni, xdela badan cepat naik tapi nak turun kalu melantak cam saya makan masa la sayang oii...hehehe dah kenyang pom paksa makan lagi..astaghfirullah nafsu...

Apa set slim tu? Meh jengok2 post ni kekal langsing dengan shaklee
 
Saya suka sebab konsepnya membuang, memecah dan membakar. Tambahan lagi dengan bantuan esp dapat mengekalkan otot menjadi lebih kemas.

Anda yang nk kurus jangan jadikan saya sebagai contoh ni amalan tak sihat..mintak2 hari ni aje camni..

Saya pengedar shaklee yang berdaftar. Ada yang nak order suplemen cam saya ni boleh roger k..

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz
Page: Vitamin Sihat
Email: mazmohd1551@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..