Friday 19 September 2014

Memudahkan Pergerakkan Mama Dengan Shaklee

Dulu mama saya selalu mengeluh kerana sukar memijak. Berdiri terlalu lama menyebabkan kaki semakin parah. Rasa di cucuk2 dengan dawai tajam. Kesukaran mama melakukan ibadah membuatkan mama mencari pelbagai suplemen untuk memudahkan pergerakkannya.



Hasil tetap sama.. Sukar bergerak merunsingkan saya kerana mama berhajat menunaikan umrah tahun ini.. Sehinggala saya kenal dengan Shaklee barula saya syorkan mama beberapa suplemen untuk kesihatan tulang dan darah tinggi yang di alami.




GLA Complex + Omega Guard + Ostematrix

Alhamdulillah Allah mengizinkan suplemen tersebut serasi dengan mama. Kaki mama tidak terasa sakit lagi nak memijak alhamdulillah syukur. Mama senang melakukan ibadah tanpa sebarang kesukaran. Tekanan darah pun tidak sentiasa melonjak naik..Alhamdulillah Allah. 

Tiada yang lebih menggembirakan hati melihat mama sentiasa sihat dan bertenaga. Walaupun hajat mama masih belum dapat ditunaikan kerana ada beberapa masalah.

Inshaa Allah jika diberi peluang mama nak cuba VIVIX lak. Ini yang terbaik! Untuk mama dan aboh sihat dan bertenaga.. Walau mama dan aboh berada jauh di mata saya cuba sedaya upaya untuk memastikan mama dan aboh sihat.

Percayalah tak rugi pun berbakti kepada ibu ayah ni. Anda boleh meringankan dan memudahkan mereka melakukan ibadah tanpa terganggu. Mudah2an hidup mendapat berkat Allah.


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"



~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..