Thursday 4 September 2014

Mencari Suplemen Yang Boleh Kembalikan Tenaga Seperti Dulu

Salam sejahtera semua..

Teringat masa mula2 kenal shaklee tak sangka sekarang saya serius dalam biz ini..

Suplemen pertama saya amik ialah ostematrix shaklee. Masa tu saya memang mencari suplemen yang boleh kembalikan tenaga saya seperti dulu. Kenapa? Kemana pergi tenaga saya? Hehehe



Jun 2010 saya mengandung anak pertama. Alahan saya sangat teruk sampai tak boleh bangun dan makan. Sebulan tak puasa dan saya bercuti selama sebulan dari bekerja.. Memang tak terurus sangat teruk. Gusi berdarah gigi mulai jarang dan tidak kuat. Rambut saya lagi teruk gugur. Pendek kata setiap hari menangis.

Keadaan tak terurus tu sampailah anak saya berusia 2tahun. Masa tu saya asyik mengadu letih, sakit badan, tensen dan rasa down. Akhirnya seorg sahabat memperkenalkan saya dengan Ostematrix shaklee mulala saat tu saya kenal shaklee.



Saya sangat berpuas hati dengan kesan yang saya perolehi dengan pengambilan suplemen kalsium tersebut..Alhamdulillah syukur sangat, bukan sahaja saya kembali bertenaga, gusi dan gigi terasa kuat x bengkak dan berdarah lagi.

Setiap kali bangun pagi badan rasa ringan, tak ada sakit2 pinggang lagi..syukur..syukur.. Saya sihat atas izin Allah..

Allah temukan saya dengan shaklee di saat saya sangat memerlukannya.. Dari situ saya sudah jatuh hati dengan suplemen shaklee.

November 2013 saya mendaftarkan diri saya menjadi ahli dan consume ESP + Sustained Release Vita-C.. Mula dari situ saya nekad untuk sebarkan kebaikan produk shaklee yang saya sendiri alami..sangat berpuas hati..



Anda ingin mengalami pengalaman seperti saya? Setiap penyakit ada ubatnya kita sekadar bertawakal dan berdoa... Berusaha sehingga bertemu dengan penawar yang serasi..

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"



~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz
Page: Vitamin Sihat
Email: mazmohd1551@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..