Tuesday 16 September 2014

Pemilihan kehidupan yang semulajadi memberi kesihatan yang terbaik

Siapa yang tak suka balik kampungkan? Saya di antara mereka yang paling suka balik kampung kalau boleh  tiap2 minggu nak duk kat kampung. Kat kampung ada mama, aboh, nenda, kakak, adik2, anak2 buah dan semualaa. Rindunya.. Semua natural.. Semulajadi...



Bercakap tentang kampung dan semulajadi, saya sangat suka berada di kampung husband sebab semua natural. Kenapa? Emm bila berada di sana semua nyaman, sejuk, indah...keindahan Kuasa Allah tercipta di depan mata.. Sangat damai.. Anak2 gadis cantik2, mak2 pun semua cantik dan masih bertenaga walau sudah di mamah usia..

Rahsia mereka? Kerana semulajadi!

Sumber makanan mereka adalah yang semulajadi dengan ulaman segar, dengan sayur yang di tanam sendiri dan air sungai yang jernih dan indah.. Suasana yang Nyaman tiada pencerobohan. Tiada tekanan.



Saya tak mampu untuk kekal cantik dengan memakan ulam2an yang segar dan terbaik dari kampung, saya tak suka makan sayur2 hijau walaupun di tanam sendiri. Tetapi saya bersyukur kerana di perkenalkan dengan suplemen Shaklee yang boleh membantu diri saya dan keluarga dari masalah kesihatan.

Sumber makanan tambahan yang berunsur semulajadi menjadi pilihan saya dan keluarga.

Ya! Saya dan juga keluarga amalkan suplemen shaklee untuk kecergasan diri dan untuk perlindungan penyakit kerana saya tau dan sedar cara pemakanan saya dan keluarga di sini tidak sihat.

Jadi mulakanlah hidup kita dengan semulajadi..






"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"



~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..