Sunday 21 September 2014

Masalah Bau Badan Selesai dengan Shaklee

Ada di antara anda yang mengalami masalah bau badan? Tidak? Mungkin anda memang tiada masalah bau badan dan anda sangat bertuah atau anda tak pernah perasan pun anda mengalami masalah bau badan.

Adakah kita bermasalah bau badan.



1) jika anda berada di kalangan rakan-rakan dan mereka tersenyum sinis@gelak2 sebaiknya anda periksa bau badan anda.

2) anda perasan tak pengeluaran peluh anda macamana? Dan cuba hidu.. Amacam ok x?

3) Jika anda berjalan aje cuba jeling2 sekeliling ada tak yang cuba mengelak atau mengerutkan dahi mereka tak. Berwaspadala mungkin anda mengalami masalah bau badan.

Suplemen untuk selesaikan masalah bau badan

1) Alfalfa Complex


~ dikenali sebagai ejen diuretik, pembersih badan dan penyahtoksik. Ia merangsang pengaliran hempedu dan membuang unsur mineral bahaya dari tubuh. Ia juga membantu melindungi diri dari radiasi dan membantu mengawal bau badan.

2) Garlic



~ diproses secara semulajadi di bawah suhu yang rendah bagi mengekalkan 100%  Allicin aktif. Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic.

3) Herb-Lax



~ mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut@usus.

Dengan pengambilan yang berterusan dan konsisten inshaa Allah masalah bau badan akan di atasi.

Tetapi ingat jangan hanya terlalu bergantung pada suplemen sahaja, anda juga perlu menjaga kebersihan diri sendiri dan kawal permakanan anda. Kerapkan mandi dan mengelakkan memakanan makanan yang menjadi punca masalah bau badan anda.


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"



~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..