Monday 22 September 2014

Suplemen shaklee untuk pesakit Gout

Ada dikalangan kita mempunyai satu penyakit yang menyakitkan dikenali gout. Mereka yang mengalami penyakit ini alah pada makanan yang mengandungi purine yang tinggi.

Makanan yang menyebabkan gout



Apa itu gout?

Gout disebabkan oleh urik asid yang berlebihan di dalam darah. Mendapan kristal urik asid (monosodium urate) di persekitaran sendi ataupun di dalam sendi menimbulkan keradangan yang menyebabkan sakit sendi.

Uric Asid yang berlebihan boleh menyebabkan penyakit batu karang dan menyebabkan jugak kerosakan buah pinggang.

Sumber dari page Drzubaidi.com


Perkenalkan gabungan beberapa produk shaklee yang boleh mengurangkan kesakitan dan masalah penyakit yang berulang.

Set Gout:



1. Alfalfa- untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak utk melancarkan proses detoks ini.

2. Performance drink- memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid uric.

3. OmegaGuard- Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi-sendi pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.

4. SR Vita-C - sangat membantu buah pinggang menyingkirkan urik asid dari badan.


Supplemen shaklee yang TERBAIK untuk Gout ialah:

VIVIX

- Melindungi DNA, memperbaiki DNA, memberi impak positif kepada pengawalan genetik, menggalakkan pembentukan mitochindra didalam sel, melambatkan pembentukan protein AGE yang menyebabkan kerosakan sel.

Mereka yang pernah merasa betapa sakitnya bila penyakit ini menyerang. Penyakit ini sangat menyakitkan... 

Cara yang terbaik di dalam merawat gout adalah menjaga pemakanan seharian dan elakkan makanan yang mengandungi kandungan purine yang tinggi.

Berminat untuk mengurangkan kesakitan anda, keluarga dan kawan2..


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..