Thursday 9 October 2014

Cabaran 7hari entry : Apa Yang Ada Dalam Handbag Saya

Setiap cabaran yang di berikan  sangat mengujakan dan ini adalah pembelajaran yang terbaik untuk kami pemblogger. Cabaran 7hari entry : Apa Yang Ada Dalam Handbag Saya, sangat merumitkan bagi saya seorang yang tidak gemar membawa handbag.

Saya ni messy sket almaklumla sifat kewanitaan dalan diri tak kuat sangat. Sekarang semua benda saya sumbat dalam beg saya termasukla kain tuala (kecil) dan pampers anak. Berat.....

Tapi ada benda wajib yang selalu saya bawa. Kalu termiss huhuuu harula saya satu hari. Sat na saya post gambor sat.


Hah ini saja yang ada dalam handbag saya tapi beratnya mak ai tak hingat.. Buku dan pen memang wajib ada dan jugak power band. Kalu xdop tu xsenang duduk di buatnya.

Wallet tak mahal pun cap avon jerk tu pom main sapu jerk asalkan kad2 bank dan ic ada tempat nak letak. Bedak dan lipbum tu kena ada walau x makeup baru nampak pompuan hehehe.

Sekarang dah selalu bawak suplemen nak kena jaga dah penampilan dan kesihatan seperti yang saya nyatakan dalam blog cabaran pertama saya.

Amacam mesti saya dengan anda semua jauh bezakan. Dah cuba nak jadi lebih kewanitaan tapi kejap jerk pastu sepah balik dlm beg tu. Hehehe...
Tapi yang penting saya makin berubah!



************************************************



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..