Tuesday 21 October 2014

Merawat Kanser dengan Air Liur, Buah-Buahan Segar dan VIVIX Shaklee

Kanser satu penyakit yang menakutkan bagi kita semua tak kira tua atau muda. Di sini kami ingin kongsikan sedikit info dari sumber 

Air liur + (buah-buahan segar) = ubat kanser

Dr. Stephen menguji pesakit kanser dengan cara "un-ortodoks" dan ramai pesakit sembuh. Beliau percaya penyembuhan semulajadi dari dalaman tubuh terhadap penyakit boleh berlaku.

Ubat kanser telah di temui!
Anda percaya??

" saya berdukacita pada pesakit yg telah meninggal di bawah rawatan konvensional "

Buah-buahan ubat kanser
Menurut Dr. Shu, generasi ke-3 Sinshe di Taiwan memakan buah-buahan mesti kena dengan caranya.

Buah-buahan segar


Umumnya memakan buah sangat mudah. Kita hanya perlu beli, cuci, potong dan masukkan ke dalam mulut untuk di nikmati kesedapan buah tersebut. Tetapi!! Ada bahaya menanti anda.

Cara tepat untuk memakan buah-buahan

1) tidak mengambil buah sebagai pembasuh mulut selepas makan.
2) memakan buah pada masa perut anda kosong.

Bahaya!! Apabila buah bercampur dengan makanan lain akan membusuk dan menghasilkan Gas yang banyak sehingga kembung. Kadar insulin juga akan meningkat.

Menurut penelitian Dr. Herbert Skelton;
Jika anda mengamalkan cara yang betul dalam pemakanan buah-buahan anda akan memiliki

 • kesihatan yang sangat bagus
 • tubuh badan bertenaga
 • berat badan anda normal
 • bebas penyakit

Makan buah-buahan yang segar dan bersih lebih baik dari meminum air jus. Tetapi jika terpaksa minum air jus, maka minumlah seteguk demi seteguk secara perlahan kerana anda harus membiarkan air jus tadi bercampur dengan air liur sebelum menelannya.

Minuman berais selepas makan = kanser

Air berais membuat makanan berminyak menjadi solid (beku) ketika 'lumpur' tersebut beraksi dengan asam, maka akan jadi lemak bertoksin (racun) dan berbaris didalam usus dan terserap dengan sangat cepat sehingga menyebabkan kanser!

Ais berbahaya


Pastikan cara terbaik:-

1) minum air suam selepas makan.
2) amik buah segar ketika perut kosong.

**makanlah mengikut aturan**


Selain dari pemakanan atau cara minum yang boleh mengelak dan mengurangkan risiko KANSER, anda juga di galakkan mengambil suplemen Shaklee yang boleh membantu mengurangkan risiko penyakit KANSER berulang. Malah memberi lebih tenaga dan menguatkan sistem badan seseorang pesakit KANSER.

Bagi yang tengah mencari supplemen semulajadi untuk membantu mengurangkan risiko penyakit KANSER berulang. Kami mengesyorkan VIVIX shaklee...

Vivix shaklee

VIVIX SHAKLEE ialah minuman campuran botani yang kaya dengan polifenol yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan. Menyokong kesihatan jantung, otak, sistem imun dan sendi.

Melindungi dan membaik pulih sel DNA di samping mengelakkan penimbunan protien AGE (Advanced Glycation End Product) dalam badan.

Ramuan Semulajadi yang terkandung dalam Vivix


  • Muscadine Grape ~ ia mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yng tinggi, dan telah menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti-virus dan anti-bakteria.
  • Purple Carrot ~ merupakan sember terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Juga mengandungi anthicyanins, antioksidan yang mustajab.
  • Elderberry ( Sambucus Nigra ) ~ adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Berry mengandungi flavanoids, yang mempunyai ciri Antioksidan yang kuat, dapat mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.
  • Polygonium Cuspidatum ~ digunakan untuk merumusakan suplemen anti-penuaan seperti resveratol. 
Ingin mendapatkan semua yang terbaik.. Hubungi saya seperti nombor yang di nyatakan di bawah.




************************************************



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..