Thursday 9 October 2014

Cabaran 7hari entry : Vitamin Shaklee yang Pertama Saya Makan

Mengenali Shaklee pada 2013 sangat tidak disangkakan. Saya sebenarnya mempunyai masalah sakit badan sejak saya mengandung anak pertama. Bukan sahaja sakit badan, malah gusi bengkak dan kejang kaki setiap hari.Cabaran 7hari entry : Vitamin Shaklee yang Pertama Saya Makan.



Vitamin Shaklee yang pertama saya makan adalah Ostematrix Shaklee. Memula makan memang tak pernah konsisten tapi saya sedar ada perubahan pada gusi saya. Suka sangat sebab dah tak berdarah dan bengkak. Bayangkan selama 2tahun saya menanggung kesakitan hilang bila diperkenalkan oleh seorang sahabat SID Hanim Ismail dan kini telah menjadi "mummy" saya sejak November 2013.

Syukur sangat saya di perkenalkan dengan Shaklee yang merubah hidup saya 100%.. Bermula dengan Ostematrix saya consume esp, Vit C, terus amik vitalea, bcomp sebab mengandung anak ke-2, dan tambah zinc, alfalfa, omega dan lecithin. Kini saya tambah lagi Vitamin E Complex. Sangat mengujakan kecergasan dan tenaga yang berpanjangan.

Bila bercerita tentang Cabaran 7hari entry : Vitamin Shaklee yang Pertama Saya Makan sangat sedih, sebab saya tak pernah sangka sakit badan saya boleh diselesaikan. Alhamdulillah syukur sangat Allah izinkan saya mengenali Ostematrix dan Shaklee.



************************************************



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..