Sunday 11 September 2016

Sakit kepala kerana masalah Pembuangan yang teruk.

Sejak dari zaman remaja lagi saya ada masalah pembuangan. Dulu makan hari la tidak membuang dan pasti akan sakit kepala yang amat sangat. Muntah dan tidur tu aje yg mampu buat. Terjaga dari tidur masih sakit sampai makan ubat panadol baru lega. Saya mesti  cuba untuk membuang sampai berjaya baru tenang hidup saya hari tu.

Sakit kepala kerana masalah Pembuangan yang teruk.
Sembelit teruk


Sampai dah kawin dan bersalin anak pertama, saya masih menanggung masalah ni. Pasti ada adegan duduk dalam bilik aje walau di rumah mertua. Yang paling sadis masa berpantang tu, saya sembelit teruk. Adushhh.. menangis saya menahan sakit. Ngeri kalu ingat kembali. Nyilu weih.. 

Bila hamil anak ke-2 saya terus ambil set hamil penuh, alhamdulillah penyakit sakit kepala tu dah tiada sebab pembuangan saya hari-hari dah lancar. Semasa dalam tempoh berpantang pun tak takut nak pergi toilet sebab memang lancar aje best.. Best..

Sakit kepala kerana masalah Pembuangan yang teruk.
Suplemen untuk balik kampung


Cuma kekadang bila balik kg, ada perubahan cuaca tu yang buat kepala saya toink..toink.. Telan ostematrix, b complex dan vita C , rehat sekejap alhamdulillah kembali lega. Tiada lagi dah moody bila balik kampung. Badan sihat dan bertenaga. Baru boleh berjalan-jalan bila balik kampung.

Saya dah cuba dan kesannya sangat baik untuk saya dan keluarga.. Korang bila lagi?

Ingat satu ni tau..
"Changing Brands Can Change Your Life!"

It starts with you.




~ mazffalainey mohd ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..