Friday 2 September 2016

Coret-coret Pengedar Shaklee Seksyen 17, Shah Alam.

Bila kesakitan menyerang diri, baru kita tahu nilai sihat itu sangat mahal. Sebab itu saya bertekad untuk sharing sesuatu yang terbaik dari produk yang saya dan keluarga amalkan setiap hari. Sebelum bermulanya sesuatu pasti ada kisah yang tersembunyi. Baru ada rasa sayang pada sesebuah produk terutama Produk Shaklee.

It Starts With You


Apa yang buat saya percaya sangat dengan shaklee ni?

Mula-mula saya mengenali shaklee untuk kurangkan lenguh badan, bengkak gusi dan rambut gugur.. Seorang rakan bff saya syorkan amik suplemen shaklee. So, saya mulakan dengan ostematrix.

Produk pertama saya


Saya ambil ostematrix tak tentu waktu, tak konsisten pun. Tapi, saya rasa betul2 terkejut sebab gusi yang selama ni bengkak dan berdarah dekat 2 tahun surut dan tidak lagi berdarah. Gigi pun dah tiada rasa nyilu. Dan paling syok badan rasa sangat cergas.

Itu masa saya memang tak konsisten langsung.. Dari situ saya mula percaya dengan shaklee dan mula mengorak langkah mencuba lebih banyak produknya dengan lebih konsisten.

Tambahan pula sejarah shaklee pun menunjukkan yang syarikat Shaklee memang terbaik dan telah dibina pada tahun 1915 lagi.. Kira dah lebih 100 tahun bertapak. Ini menunjukkan yang produk Shaklee sangat berkualiti. Produk yang mula-mula dicipta adalah multivitamin dan sehingga kini masih berada dipasaran dan juga dikenali sebagai Vita-Lea.



Shaklee juga mengeluarkan produk yang  di iktiraf KKM dan disahkan halal oleh ISA yang  merupakan badan pengeluar sijil halal di Amerika yang diiktiraf oleh JAKIM. So, tak perlu susah hati nak cari produk yang benar-benar halal dan berkualiti sebab shaklee memang yang menyediakan produk yang patuh syariah dan terbaik.

Landmark Study Shaklee


Korang tau tak yang Shaklee jugak mempunyai Landmark Study untuk membuktikan keberkesanan produknya. So, untuk membuktikan produk shaklee ni terbaik dan sesuai digunakan untuk semua mesti ada bukti hitam putih (yang tertulis).

Dari situ kajian telah dibuat oleh Kumpulan Dr. Gladys Block dari University of California at Berkeley. Di pecahkan kepada 3kumpulan dan setiap kumpulan mempunyai 1000 orang. Antara kumpulan yang dipecahkan ialah yang mengambil  suplemen shaklee, yang tidak mengambil suplemen shaklee dan yang tidak ambil apa-apa suplemen.



Pihak Dr. Gladys Block di beri hak 100% untuk publish result / hasil kajian tidak kira resultnya ok @ sebaliknya. So, memang tidak adalah nak jaga kepentingan sesiapa termasuk pihak shaklee sendiri. Takkan ada mana-mana syarikat produk yang berani buat mcm ni. Tapi shaklee yakin dengan produknya.

Dalam bisness shaklee xpernah ada istilah cepat @ lambat.. Semua bergantung usaha masing2.. Semua boleh berjaya tanpa kira faktor usia tau.. Yang berani dan berusaha inshaa Allah akan naik dulu..

Dunia sekarang makin pantas berlalu, perubahan demi perubahan semakin berlaku.. Dan makin ramai yng terdesak dalam hidup dari segi kesihatan, kewangan dan kedamaian..

Disebabkan saya telah terbukak hati untuk menyertai dan merasai kehebatan sebagai ahli shaklee, saya rasa bertanggungjawab untuk menyebarkan kebaikannya untuk semua. Supaya semua kawan2 mak memilih produk yang tiada bahan kimia berbahaya, racun, dan akan merosakkan bumi ini.

Best tak join Shaklee dengan saya?

Mestila best...

Pengedar shaklee shah alam


  • Saya akan beri konsultansi penuh untuk kita sama-sama berjaya mencapai impian kita dengan shaklee.
  • Saya juga akan konsult cara untuk berniaga secara online dan offline.
  • Saya mempunyai support group dari leader yang hebat, penuh info dan ilmu.
  • Kita akan sama-sama belajar sambil tu meningkatkan ukhwah sesama kita.
Camne nak join shaklee?

Hubungi saya di:-  ðŸ‘‡ðŸ‘‡

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey mohd ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


2 comments:

  1. Saya juga suka kalsium...badan segar je di pagi hari alhandullilah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu nian.. Masa mula2 memang xkonsisten, bile dah rasa kesan baru konsisten... Terus bertenaga n sangkut anak ke-2 hehehe.. ;)

      Delete

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..