Sunday 4 September 2016

Cara-cara Mendaftar Sebagai Ahli Shaklee yang Sah dan Awesome.

Selamat berhari minggu semua. Apa rancangan petang ni? Ooo ada yang duk lepak di taman, ada yang berwindow shopping ehh ada yang masih bekerja ya. Apa pon aktiviti anda yang penting hidup anda sihat dan bahagia. Ada yang masih mencari-cari cara untuk mendaftar sebagai pengedar Shaklee yang sah?



Hari ini saya nak bagitau cara-cara untuk anda bergelar SID dengan mudah.



  1. Hubungi mana-mana pengedar Shaklee yang anda tahu @ terus hubungi saya MAZFFALAINEY BINTI MOHD di talian 012 656 8548. Saya akan tolong daftarkan cuma anda tolong berikan details yang akan di minta. Jangan bimbang, segala details anda akan di rahsiakan. 
    Isi order dan daftar
  2. Anda juga boleh membuat pembelian sebanyak 200uv @ anggaran dalam RM6xx.xx untuk melayakkan anda mendaftar ahli secara PERCUMA.
  3. Anda juga boleh mendaftar ahli secara percuma dengan pembelian 1botol vivix yang awesome berharga  RM475 atau anda beli 2botol Vivix yang melayakkan jugak anda dapat bonus RM38.

    Daftar di HQ / Cawangan Shaklee
  4. Jika anda berada berhampiran HQ @ mana-mana cawangan shaklee, boleh terus pergi ke kaunter dan minta pihak kaunter daftarkan anda dibawah ID saya 1073481.
Untuk pengetahuan semua, bayaran keahlian sebanyak RM69.80 akan dikena untuk starter kit dan RM10 untuk postage yang akan di uruskan oleh pihak Shaklee kepada anda. Selepas itu saya akan hubungi anda untuk memasukkan anda ke dalam group support yang hebat yang di kelolai oleh Master-master hebat seperti Lyna Noh, Dilla Jalil, Nurul Aziyana dan ramai lagi.

Apa yang istimewa anda mendaftar sebagai ahli?
  • Boleh membuat pembelian dengan diskaun 10% - 15% dari harga jual.
  • Mendapat harga promosi hebat setiap bulan, special offer dari shaklee.
  • Bonus tunai setiap kali pembelian 150uv ke atas.
  • Jika anda berminat untuk berbisnes, anda akan di masukkan ke dalam group whatsapp, FB, Telegram yang super duper awesome.
  • Anda jugak layak untuk mengejar tawaran yang shaklee berikan seperti Car bonus, cash bonus dan eksklusif Trip.
iReach Superstar 2016 Ogos from iReach HD on Vimeo.

Jom cuci mata tengok trip dan aktiviti yang ada dalam shaklee.













Di atas adalah gambar menunjukkan trip ke Orlando tempoh hari.

Memang banyak keistimewaan bila kita menjadi seorang SID. Boleh tambahkan pendapatan dan jugak boleh jimatkan wang membeli suplemen untuk keluarga kita. Sangat berbaloi.. Selagi kita tak kenal selagi itu kita akan terus rugi.

Jom join group hebat saya... Camne nak join shaklee?

Hubungi saya di:-  ðŸ‘‡ðŸ‘‡

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey mohd ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..