Thursday 29 December 2016

Pastikan kita letak sandaran pada Allah dalam setiap usaha kita.

Sejak kakcik berniaga online ni, kakcik banyak didedahkan tentang 'kebergantungan pada Dia Yang Satu.' Kita sebagai peniaga kalu tak jaga apa yang Allah suruh kita jaga, macamana Allah nak sayangkan? Bila Alah tak sayang susah perniagaan kita nak maju. Pastikan kita letak sandaran pada Dia dalam setiap usaha kita..

Pastikan kita letak sandaran pada Allah dalam setiap usaha kita.


Allah bila sayang banyak sangat miracle yang Dia bagi kat kita percayala.. Dari sekecil-kecil pemberian sampai tak terjangkau dek akal semua pemberian Dia tau.

Kakcik dalam shaklee ni ada kiraan uv (point) setiap bulan utk tentukan berapa bonus kami akn dapat bulan depan.. Terbaru la kakcik rasakan miracle ni bulan october bebaru ni.. Uv kakcik tak cukup target. Tapi sebab sibuk dengan urusan audit la jadi iklan pun agak slow.. Tak sempat follow up cust pom.

"Banyakkan istighfar, jaga perkataan, mengaji, jaga solat dan jaga kelakuan" pesanan leader2 hebat pada kakcik sokmo la kakcik buat.. Alhamdulillah Allah gerakkan hati "someone" beli VIVIX 2botol esoknya --> terus dapat UV lebih 200uv.. Bila kat HQ dapat lagi beberapa order dari customer terus uv bulan tu capai target.
Allah Maha besarkan..

Itu miracle dalam bisness tak masuk lagi yg terjadi sehari2.. Sebab tu kita sebelum tido cuba renung balik apa yg berlaku seharian dalam hidup kita dan mereka yg kita sayang.. Pasti kita nampak Allah banyak sangat tolong kita... #syukurAllah #sujudsyukur


#pengedarshakleeshahalam
#tsunamishaklee
#tsunamiG7
#9gemilang
#shakleeeffect
#liveamazing
#emeraldswift
#projekjanaincome
#greatsid
#ShakleeShahAlam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..