Saturday 17 December 2016

Berniaga Menjadi Pilihan Ramai Dalam Menambah Pendapatan : Anda Pilih Yang Mana?

Ramai sebenarnya yang sedang sahut seruan kerajaan untuk buat keje lebih dari satu.. Ada yang buat smp 3,4 kerja semata-mata nak beri keluarga keselesaan. Tapi hati-hati ya bila buat kerja part time ni yang melibatkan modal yg banyak. Berniaga Menjadi Pilihan Ramai Dalam Menambah Pendapatan, Anda Pilih Yang Mana? 

Berniaga Menjadi Pilihan Ramai Dalam Menambah Pendapatan : Anda Pilih Yang Mana?
Shaklee terbaik

Saya cuba untuk buat shaklee lepas gagal dalam beberapa bisness (bukan MLM ya). Bestnya shaklee ni sebab yuran pendaftaran murah tak sampai ratus-ratus, tak sampai ribu-ribu, dan yang paling best tak payah beli stok banyak-banyak. Yurannya cuma RM68.90 utk starter kit dan RM10.60 utk postage.. Saya tak rugi menjadi ahli sebab saya dapat beberapa faedah.

Saya pengamal produk shaklee dan saya jugak pengedar (SID) yang berdaftar #1073481. Saya dah rasa kesannya kenapa tidak untuk saya berkongsi dengan kawan-kawan diluar sana yang mungkin masih tercari-cari produk yang berkualiti.

Berniaga Menjadi Pilihan Ramai Dalam Menambah Pendapatan : Anda Pilih Yang Mana?
Pilihlah yang Berkualiti


#produkshaklee kualitinya memang tidak perlu di akui dan banyak jurnal tentang produknya. Shaklee jugak merupakan satu-satunya produk yang ada #landmarkstudy membuktikan keberkesanan produknya dalam jangka masa panjang.

Berada dalam group yang super duper hebat, saling bantu membantu, memberi ilmu tak kira masa. Memberi idea yang sangat hebat untuk kita terus memberi info yng terbaik buat semua. Ukhwah itula yang sangat hebat bila berada dalam shaklee. Mahal tau nilainya. 😃

Bila jadi ahli shaklee mestila dapat bonus apabila buat sale. Bukan hanya cash bonus tau tapi dapat jugak car bonus dan bonus trip. Bestkan... tapi ada yang paling best --> dapat feedback dari #customertersayang. 

"Mereka lebih sihat dari sebelomnya."
"Mereka dapat selesaikan masalah mereka dengan produk shaklee"

😊😍😊

Saya pun tumpang gembira. Mahu tersenyum setiap hari.. Best woooo... Sebab saya berjaya buat mereka pilih produk yang betul. Itu buat saya nak sharing lebihhhhh lagi.. Nak semua sihat dengan produk shaklee.. Nak semua dapat rasa bonus2 hebat shaklee ni.

Doakan saya berjaya. ;)

Anda beminat untuk sertai saya sebagai SID atau ingin mendapatkan produk shaklee boleh hubungi saya :


~ mazffalainey mohd ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya




#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#pengedarshakleeshahalam
#emeraldswift
#projekjanaincome
#greatsid

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..