Friday 6 January 2017

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi

Tengok pada perbelanjaan harian, takut sangat kan sekarang ni. Pendek kata bila bukak pintu aje wang dah mula bergerak. Hutang tak yah cakap la. Tak berkurang asyik bertambah aja. Mesti ramai tengah fikir cara cari wang lebih untuk bayar hutang tanpa modal yang tinggi.


Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Perbelanjaan Dulu & Kini


Walaupun kita ni bekerja dan bergaji tetap masih jugak terfikir cara cari wang lebih kan? Ada yang bagi cadangan bukak restoran tapi modal besar, mana nak cari tukang masak, pelayan, suplier, sewa kedai murah dan siapa yang nak jaga kedai ketika kita bekerja.. Atau buat kek/puding hantar kat kedai-kedai tapi alih-alih kedai yang kita hantar lak xmau dah terima dan dah tutup.

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Jom cari wang lebih


So, mana lagi cara cari wang lebih ni? Hah, ni la masa yang sangat sesuai untuk kita buat perniagaan secara atas talian (online). Mudah sebab tak makan kudrat yang banyak, tak payah tutup dan bukak kedai, tak payah runsing nk cari customer.

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Shaklee cara cari wang lebih



Kakcik pernah alami semua masalah kat atas tu dan kakcik telah jumpa perniagaan yang beri masa, wang lebih, tak payah bekejar-kejar kesana sini untuk cari suplier. Perniagaan Shaklee menjadi pilihan kakcik disebabkan

  • Tidak perlu modal yang besar. Cuma RM68.90 untuk starter kit dan RM10.60 untuk pos. Ini diperlukan ketika pendaftaran ahli.
  • Kakcik tak perlu menyediakan stok yang banyak sebab segala urusan boleh dibuat melalui online www.shaklee2u.com.my 
  • Tak perlu beratur panjang untuk pos produk ada customer, sebab HQ boleh membantu.
  • Perniagaan produk shaklee tak payah kejar customer tapi customer yang akan cari kita.
Bestnya perniagaan shaklee ni sebab berapa pun cash bonus yang kita nak, kita boleh tentukan sendiri. Hehehe besar untung, besarla usahanya. Susah ke nak buat ni? Senang aje sebenarnya, sambil-sambil belek Facebook ke, Instagram ke, Tweet ke, WeChat ke sambil-sambil tu kita cari wang lebih. 😃

Cepat kita bertindak, cepatla hutang kita selesai tau. Berminat untuk ikut cara cari wang lebih style kakcik ni segera hubungi kakcik. Alaa modal ciput aje tapi yang penting bonus boleh dapat berangka-angka.



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..