Friday 13 May 2016

Kulit berjerawat teruk setelah melahirkan sehingga malu untuk keluar rumah.


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua pembaca blog Sharing with love. Hari ini terdetik di hati untuk sharing berkenaan masalah kewanitaan terutama para ibu yang baru melahirkan.

Kulit yang mulus, munggil, gebu adalah idaman setiap ibu walaupun sudah beranak empat, tapi bila kulit berjerawat teruk setelah melahirkan sehingga malu untuk keluar rumah membuat dilema para ibu semakin parah.

Kulit berjerawat setelah melahirkan bukan hanya masalah luaran tapi ini berkaitan masalah dalaman. Sebagai wanita kita tdak akan berkira untuk berhabis duit semata-mata untuk memiliki kembali wajah remaja kita.

Tapi awas, jika kita tersalah pilih produk, kulit kita makin parah malah terasa bagaikan kulit di bakar-bakar setelah menggunakan produk kulit tersebut. Bila berlaku macamni solusi kita lebih untuk “give up” atau refer pada yang lebih arif.

Bagaimana cara untuk merawat masalah ini adalah dengan berjumpa dengan doktor dan biasanya akan diberi ubat hormon untuk menstabilkan hormon sekaligus mengurangkan risiko jerawat. Ada sesetengahnya serasi dengan kaedah itu dan ada juga yang tidak berpuas hati kerana cost dan hasilnya tidak tahan lama.

Selain itu kita juga di galakkan untuk mengambil suplemen dengan tujuan membantu sel badan kita untuk lebih stabil dan membina sel yang kuat sekaligus mengawal hormon kita untuk lebih baik.

Suplemen yang disyorkan  GLA Complex, ESP, Vitamin E dan Vitamin C set kulit yang akan membantu kita untuk cantik dari dalam dan Set Penjagaan Kulit Nutriwhite untuk penjagaan kult dari luar. Gabungan set kecantikan kulit ini beli hasil yang sangat kebaboooom dan yang paling penting sangat jimat dan hasilnya tahan lama.

Jangan berhabis duit dengan hasil yang kita sendiri tidak puas hati… Cari yang semulajadi dan di yakini dengan kajian yang terperinci dan yang bestnya bebas bahan kimia berbahaya. Pada yang ingin miliki SET KULIT HEBAT ini dan BEBASKAN DIRI dari JERAWAT TERUK cepat hubungi kami…


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..