Saturday 23 August 2014

Penyelesaian Masalah Rambut Gugur

Ramai yang cakap bila kulit tak cantik maka keyakinan juga pudar.. Kembalikan keyakinan baiki kekurangan kulit.. klik link utk membaiki kulit anda 

Masih tak jumpa keyakinan tu? Emm baru tau yang keyakinan kita juga datang pada rambut yang sihat.

Ramai ke yang ada masalah rambut ni?

√ rambut sentiasa gugur dengan kuantiti yang sangat banyak
√ rambut makin menipis
√ kelemumur
√ rambut berminyak
√ rambut kelihatan kusam

Sangat susah hati?

Jangan bimbang, shaklee menyediakan produk kesihatan yang membantu anda dan saya sendiri keluar dari masalah rambut ini.

Pengalaman saya sendiri tentang rambut gugur

Selama 2tahun saya berperang dengan rambut tidak kira di mana pasti ada jumpa rambut saya..kadang2 nak masak kat rumah pom dah bosan takut ada rambut jatuh.. Nak ajak kawan2 datang rumah pom segan aje..

Start saya mengandung sampai saya anak berusia 2 1/2 tahun saya mmg mengalami masalah rambut gugur..kelemumur sangat dasat....sedih tengok... Rupa dah teruk sangat dengan rambut yang tak bermaya ni.

Tp bila saya di sahkan mengandung anak ke-2, saya terus amik set preggy shakleealhamdulillah bila konsisten amik, kesihatan rambut makin berseri2..

Alhamdulillah... Rambut makin lebat dan skang boleh simpan rambut panjang...
Pakej setiap kali amik vitamin shaklee ni badan sentiasa rasa segar dan sihat...tak cepat rasa lapar... Kulit pom sekata dan berseri2..

Suplemen yang membantu mengembalikan kesegaran rambut anda:



• Carotomax
• B complex
• Sustained release Vita-C
• Vita-Lea
• Vita-E Complex
• ESP
• zinc complex

Jenis Vitamin
Fungsi
Vitamin A / Carotomax
- Membantu menghalang kekeringang dan pemulihan tisu
Vitamin B / B Complex
- Menyokong pengaliran dan pertumbuhan selbaru yang mana penting untuk kesihatan kulit kepala
Vitamin C
- Meningkatkan sistem imun. Kelemahan sistem imun boleh menyebabkan kelumumur
Vitamin D / Vita-Lea
- Mengimbangi nutrient
- Membantu merangsang pertumbuhan folikel/struktur rambut yang menggalakkan pertumbuhan rambut pada kulit kepala
Vitamin E
- Membantu mengelakkan rambut bercabang, menjaga kulit kepala sentiasa  lembab, mencegah rambut kering
Protein / ESP
- Rambut dibina daripada protein
Zinc
- Menggalakkan rambut sihat
- Mengurangkan rambut gugur

Ada yang tak percaya ke? Terpulang nak percaya ke tak tetapi saya dah mengalaminya...ada antara anda kat luar sana yang bermasalah cam saya, meh hubungi saya untuk mendapatkan set rambut mengikut keperluan dan budget anda..


Dapatkan dengan segera.. Place ur order now!!!

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz
Page: Vitamin Sihat
Email: mazmohd1551@gmail.com


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..