Tuesday 13 March 2018

Berbisness Nampak Mudah Tapi Ada Cerita Disebalik Tabir

Berbisness Nampak Mudah Tapi Ada Cerita Disebalik Tabir. Untuk nampak aktif dalam shaklee dan untuk dikenali ramai mesti ada cerita di sebalik tabir dalam aktiviti bisness kakcik. Sebab tahun ni selain berblog dan berpage kakcik nak mulakan dengan bervlog. Kalau korang perasanla vlog kakcik nampak tenang dan bersahaja tapi pelbagai gaya keluar.

Muka senget, nampok taring, nampok gigi.. tiba-tiba  ada yang kaco, tiba-tiba dialog hilang lepas tu lari topik adush macam-macam lagi aksi dalam nak siapkan satu-satu vlog. Selain itu setiap apa yang bak disampaikan mesti dinilai agar apa sahaja yang dituturkan tidak menyinggung perasaan dan menyalahi undang-undang.

Terima kasih sangat kat encik suami yang banyak support kakcik dalam bisness ni. Tolong jaga anak, tolong beli suplemen, tolong beri idea untuk kakcik beriklan. Beliaulah kaki tangan tambahan kakcik. Kalu tidak mahu tewas jugak kakcik dalam medan bisness online yang mencabar ni.

Kekentalan hati pun kena sentiasa dipertingkatkan, terutama menerima bidasan dari mereka yang kurang senang dengan apa yang kita usahakan. Ni kena jadi katak pekak. Buat derk saja dan yang penting teruskan usaha sebab kita tahu kualiti produk Shaklee ni. Terbaik dan tidak akan menganiaya orang/customer.

Oh ya, Kawan-kawan nanti jangan lupa subscribe channel kakcik ya.. baru berjinak2 ni..

👉🏼
Mazffa Mohd

Semoga kakcik dan kawan-kawan semua berjaya dalam bisness. Pada yang belum berbisness, meh hubungi kakcik untuk sama-sama berjuang baiki ekonomi keluarga ya.

+60126568548 - kakcik @ klik aje link ni www.wasap.my/60126568548

#jombangkit #tsunami2018 #tsunamishaklee #G21 #ratuG7

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..