Wednesday 21 February 2018

Shaklee Bukan Sahaja Beri Kesihatan Malah Kehebatan Diri Juga Terserlah.

Sepanjang Mengenali Shaklee lebih dari 4tahun banyak benda yang sudah kakcik dapat. Sama ada yang bernilai tinggi atau sekadar keperluan diri. Bukan hanya dari kesihatan malah mengenali shaklee buatkan kakcik kenal diri, kenal mana hala tuju kakcik. Shaklee Bukan Sahaja Beri Kesihatan Malah Kehebatan Diri Juga Terserlah.

Sebelum decide untuk berniaga, kakcik kenal shaklee untuk kesihatan diri kakcik yang teruk. Susah berjalan dari tapak kaki sampai belakang badan sakit dan lenguh berterusan. Selalu selsema, demam dan batuk. Kulit tiap2 hari makin teruk, kusam, jeragat, tona tak sekata dan macam-macam lagi.

Bila kenal dan kakcik sendiri dapat rasa benefit dari suplemen tu, terus kakcik decide utk sharing.  Rugi rasanya benda baik ni hanya kakcik yang dapat rasainua. Dan pengumpulan bonus dari shaklee ni alhamdulillah, kakcik dapat kurangkan list hutang. Almaklumla nak harta tapi cash tak ada so, hutangla ngan bank. Masa berhutang mudah aje tapi bila nak membayar adush sakit. Syukurla kakcik kenal shaklee dapatla kurangkan hutang yang berlonggok tu.

Kakcik lak suka shopping emas.. Dapatla belikan rantai, loket dan bukak akaun emas buat diri dan anak-anak. Melabur untuk masa depan. Kalau sekadar harapkan gaji kerja sekarang tak tahula nasib anak-anak akan datang. Kakcik sentiasa fikir yang kakcik kena keluar dari kepompong atau zone selesa ini demi anak-anak.

Dari segi kesihatan, dan keperluan banyak sangat shaklee membantu kakcik dan keluarga. Semua tidak ternilai..

Jika anda perlukan suplemen dan ingin mulakan bisness tapi masih mencari bisness terbaik pilihla shaklee.. Patuh syariah dan produk yang dikeluarkan selamat untuk semua. Percayalah Shaklee bukan sahaja beri kesihatan malah kehebatan diri anda pasti akan terserlah.

Jangan lupa hubungi kakcik ya..
0126568548
0126568548

#tsunamishaklee #tsunami2018 #G21 #ratuG7
#shakleeshahalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..