Monday 12 February 2018

Perancangan Memulakan Bisness di Tahun Baru dan Cycle Baru yang Pasti Menggemparkan.

Alhamdulillah kita sekarang sudah berada di hari ini 1/1/2018 meninggalkan 1001 kenangan di tahun 2017. Ada yang manis ada yang pahit, ada sedih ada yang gembira. Apa sahaja kenangan tu, inshaa Allah dapat mematangkan kita. Perancangan Memulakan Bisness di Tahun Baru dan Cycle Baru yang Pasti Menggemparkan.



Pengurusan masa yang terbaik dengan anak-anak yang akan bersekolah sangat penting. Siapkan semua dimalam hari dan perjalanan untuk hantar anak lebih lancar. Lagipun kakcik menyusu si baby ni, tak leh lengah-lengah nanti semua kelam kabut.

Di awal tahun sudah ada perancangan dalam kerja hakiki kakcik yang perlukan kakcik lebih komited dan semestinya kerja part-time memerlukan kakcik lebih fokus. Menghantar suplemen pada customer, membeli suplemen, menambah ilmu nutrisi, membuat post di FB, instagram dan buat entry dalam blog www.mazmohd.blogspot.my

Semua itu perlu detail perancangan supaya tahun ini lebih hebat dari tahun akan datang. Lebih besar bonus dan lebih ramai kakcik bantu untuk hidup lebih sihat dan gembira.

Bila uruskan masa dengan sebaiknya inshaa Allah semua urusan akan berjalan lancar. Ada yang ingin menambah pendapatan di tahun baru yang lebih mencabar ini? Kuat semangat, rajin, tak mudah putus asa? Boleh wassap kakcik ya.

www.wasap.my/60126568549

Kita akan berjaya jika kita berusaha. Let's do it together.. Cantik, Sihat dan hebat dengan Shaklee

#tsunamishaklee
#G21
#tsunamiG7
#makanaktigaterusberjuang

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..