Thursday 12 January 2017

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki

Masalah utama bila seseorang tu 'overweight' adalah sakit tumit dan tapak kaki. Nyilunya hanya tuhan sahaja yang tahu. Bangun dari tidur pagi terpaksa duduk bucu katil untuk bolehkan bangun dan berjalan ke bilik air. Parah lagi bila terbangun lambat dan kita nak cepat-cepat solat subuh, menitik air mata bila paksa jugak jalan. Masa ni nekad nak dapatkan produk kurus terbaik tak mahu dah sakit tumit dan tapak kaki ni.

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki
Elak Sakit Tumit dan Tapak Kaki - Produk Kurus Terbaik


Kenapa mereka yang 'overweight' mengalami sakit tapak kaki?

Ya, mereka yang mempunyai berat badan berlebihan @ 'overweight' antara punca berlakunya sakit tumit dan tapak kaki. Berat yang berlebihan akan memberi tekanan yang lebih kepada kaki dan berisiko berlakunya kecederaan kepada tisu tapak kaki. Tekanan yang berulang menyebabkan kesakitan pada tumit dan tapak kaki.

Produk kurus terbaik untuk mengurangkan sakit tumit dan tapak kaki ni.

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki
Produk Kurus Terbaik


Vivix
  • Mengandungi resveratrol iaitu sejenis plolyphenol yang dipanggil phytoalexin, merupakan bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahan tumbuhan kepada penyakit.
  • Anti-penuaan yang terbaik dan bgus meningkatkan tahap 'kolesterol baik' dan melindungi dari kerosakan arteri sekaligus menjaga kesihatan jantung
  • Resveratrol membantu dalam mengurangkan pengumpulan dan menjadi penghalang dalam penbentukan lemak. Ia bagus dalam membantu meningkatkan pengaliran darah yng membawa oksigen ke seluruh badan.
Omega Guard
  • Mempunyai asid lemak omega-3 yang Memang terkenal dalam pembakaran lemak dengan membantu badan bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yg dipanggil leptin.
  • Leptin meningkatkan metabolisme dengan pengeluaran tiroid (yang mengawal metabolisme badan)
Lecithin
  • Merupakan pengemuksi lemak yang boleh memecah dan mencairkan lemak. Juga dapat membantu meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak dengan berkesan.
  • Ia juga membantu mencegah pembentukan lemak pada dinding hati dan memecahkan lemak dalam salur darah dan otak.
Alfalfa

  • Membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkanya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran.
  • Kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.
  • Banyak khasiatnya. Salah satunya adalah menyingkirkan lemak dan kolesterol. Penggunaan jangka panjang alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.
  • Hanya alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat menyerap kolesterol.
Herb-Lax™
  • Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut dan sesuai digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
  • Membantu merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan dan mengempiskan perut.

Bukan sahaja pengambilan produk kurus ni membantu mengurangkan sakit tumit dan tapak kaki yang melampau tu, malah penjagaan makanan dan pengambilan air kosong jugak dititik beratkan ya dalam proses nak kurus ni.

Jika mereka yang mempunyai berat badan berlebihan dan sakit tumit dan tapak kaki memang sesuai amik produk kurus ni. Inshaa Allah ikhtiar untuk sihat mudah-mudahan cepat berkesan.

Dapatkan produk kurus terbaik dari kakcik ya.
+6012 6568 548
+6012 6568 548




Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..