Thursday, 19 January 2017

3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat Sambutan

Melangkah ke Tahun 2017, menyaksikan pelbagai aktiviti kemajuan yang setanding dunia luar. Tetapi malangnya nilai ringgit semakin menurun yang menyebabkan ekonomi dalam sesebuah keluarga semakin tertekan. Ramai yang sedang mencari peluang untuk menjana income keluarga dan ramai juga yang mencuba peluang bisness yang menguntungkan pada masa kini.


3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat Sambutan
Ekonomi makin teruk!

Hari ini kakcik nak beri 3 sahaja contoh perniagaan yang berpotensi dalam memberi pulangan atau keuntungan yang tinggi. Tapi ini semua bergantung pada kecekalan hati dan kekuatan diri juga ya.

3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat sambutan.

1) Perniagaan Makanan dan Minuman

3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat Sambutan
Perniagaan Makanan & Minunan

  • perniagaan ni boleh dimulakan dimana-mana. Ada yang bisness makanan dari rumah, bukak gerai tepi jalan ada yang bukak restoran. 
  • perniagaan ini hanya perlu pelbagaikan menu yang menarik dan perlukan rasa yang sedap. Inshaa Allah pasti boleh maju.
  • tetapi perniagaan ni memang kerah kudratla sket. Penat yng berbaloi.. Kalau ada makanan lebih boleh sedekahkan. Tak adala membazir.


2) Perniagaan yang melibatkan kreativiti.

3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat Sambutan
Menjahit menguntungkan

  • perniagaan ni boleh dimajukan lgi, cuma perlukan kreativiti sahaja. Contoh penyelesaian dalam penggunaan plastik @ bagaimana untuk recycle semua tu.
  • jahitan. Ya kakcik akui jahitan ni cukup menguntungkan sebab tempahan akan ada setiap hari. Tapi kalu hari perayaan tak menang tanganla jawabnya.


3) Perniagaan online

3 Jenis Bisness Yang Menguntungkan dan Sentiasa Mendapat Sambutan
Perniagaan Online

  • dalam perniagaan online kena pandai pilih ya, permulaan modal yang murah, mestilah patuh syariah, produk halal dan ada lulusan KKM, tak perlu simpan stok yang banyak dan pastinya bisness yang sentiasa ada pemintaan.
  • Pilihan perniagaan online Shaklee adalah memenuhi ciri-ciri yang kita cari. Dimana-mana sahaja bisness jalan asalkan ada internet, telefon bimbit atau laptop.
  • Bila join dalam bisness shaklee, pasti akan ada leader yang bantu kita dalam memulakan bisness, kita akan ada mentor dan group yang support kita sehingga kita berjaya.


Kakcik dah pernah cuba bisness pemakanan. Kakcik ada jual puding karamel dan kek coklat dan bukak restoran bertemakan steamboat buffet. Tapi semua tu tak dapat kakcik fokus sebab memerlukan kudrat kakcik. So, kakcik cuba perniagaan atas talian dan alhamdulillah ia serasi dengan kakcik.

Siapa yang sekarang masih mencari-cari peluang perniagaan yang menguntungkan terus hubungi kakcik di +6012 6568 548
Cepat bertindak, untuk ekonomi yang lebih stabil.

Hubungi kakcik dengan segera ya.
+6012 6568 548
+6012 6568 548


Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

Sunday, 15 January 2017

Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?

Bila ada yang sebut pasal suplemen mesti ramai yang akan beri komen dan pendapat tapi kebanyakkan yang komen terdiri kaum wanita. Mana pergi warga abang sado kita? Ada ke suplemen khas untuk lelaki? Ada ke produk Shaklee untuk lelaki yang membantu mereka tampil lebih sihat bergaya.

Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?
Lelaki sihat tulang belakang keluarga


Mana nak cari suplemen shaklee untuk lelaki ni? Apa tujuannya? Kenapa lelaki juga perlukan suplemen, "abg dah kuat dan sado dah kot". Ini semua disebabkan gaya hidup dan persekitaran yang kian tercemar ni. Ramai sebenarnya suri-suri hati Encik Suami cuba dapatkan suplemen shaklee kerana mereka sayang dan bimbang jika berlaku sesuatu yang boleh melumpuhkan ekonomi keluarga.

Tipula kalu abg-abg sado kita ni tak bimbang tentang kesihatan badan cuma tak suka nak cuba dan rasa kurang macho bila diorang amik suplemen. Obes, perut buncit, tekanan kerja, rambut makin gugur, batuk-batuk berbulan, sering kena demam dan selsema. Anak lak ramai isteri tak kerja, kalu tak jaga kesihatan camne kehidupan anak-anak nanti? Produk shaklee untuk lelaki yang pentingkan masa depan yang sihat.

Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?
Lelaki harapan keluarga


Vivix shaklee adalah yang terbaik bagi abg sado. Kerana vivix membaiki dan merawat sel-sel yang rosak akibat dari pencemaran udara, rokok, radiasi, dan radikal bebas. Sel yang sihat hidup lebih bahagia. Jom kenal vivix produk untuk lelaki macho dan bergaya.

Vivix Shaklee
Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?
Vivix Shaklee Untuk Lelaki

Vivix mengandungi adunan fitonutrien proprietari, yang memanfaatkan kuasa anggur muscadine yang jarang ditemui dan resveratrol menghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.

Melawan penuaan pada tahap selular dan lebih dari itu.

Didalam kajian makmal, ramuan Vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada empat mekanisme utama penuaan pada tahap selular:


  1. Melindungi dan membaiki sellular DNA
  2. Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
  3. Menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria
  4. Melambatkan pembentukan protien AGE (Advanced Glycation End Products)


Malah vivix juga menolong membantu menjaga dan memelihara:

Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?
Kurus dengan shaklee

  • kesihatan jantung
  • Kesihatan otak
  • Kesihatan sistem imun
  • Kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap selular
  • Kesihatan dan kesejahteraan


Vivix shaklee dihasilkan dari 4 ramuan utama iaitu:

Ada ke Produk Shaklee Untuk Lelaki Yang Membantu Mereka Tampil Lebih Sihat dan Bergaya?
4 Ramuan Rahsia Shaklee

1. Muscadine Grape 🍇

  • untuk memberi kesan antioksidan yang hebat
  • Menyokong fungsi sel, kecekapan dan prestasi keseluruhan

2. Polygonum Cuspidatum

  • Sumber yang kaya dengan resveratrol.
  • Terbukti melambatkan proses penuaan selular, menyokong pertahanan selular & membaiki DNA.

3. Purple Carrot 🥕
4. European ElderBerry

  • Dua gabungan unik untuk kandungan polifenol antosianin yang tinggi.
  • Antioksidan yang kuat.
  • Manfaat kesihatan yang banyak, menyokong kesihatan selular, menyekat tindak balas tekanan biologi.

Tengok sahaja ramuan utama VIVIX ni dah nampak kemachoan dan kehebatan vivix tu bila seorang lelaki konsisten mengamalkannya. Jangan tunggu lama-lama, diri kita makin hari makin banyak sel yang mati, diri kita makin hari makin lemah.

Dapatkan produk shaklee untuk lelaki yang pentingkan kesihatan terbaik dari kakcik ya.
+6012 6568 548
+6012 6568 548


Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

Thursday, 12 January 2017

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki

Masalah utama bila seseorang tu 'overweight' adalah sakit tumit dan tapak kaki. Nyilunya hanya tuhan sahaja yang tahu. Bangun dari tidur pagi terpaksa duduk bucu katil untuk bolehkan bangun dan berjalan ke bilik air. Parah lagi bila terbangun lambat dan kita nak cepat-cepat solat subuh, menitik air mata bila paksa jugak jalan. Masa ni nekad nak dapatkan produk kurus terbaik tak mahu dah sakit tumit dan tapak kaki ni.

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki
Elak Sakit Tumit dan Tapak Kaki - Produk Kurus Terbaik


Kenapa mereka yang 'overweight' mengalami sakit tapak kaki?

Ya, mereka yang mempunyai berat badan berlebihan @ 'overweight' antara punca berlakunya sakit tumit dan tapak kaki. Berat yang berlebihan akan memberi tekanan yang lebih kepada kaki dan berisiko berlakunya kecederaan kepada tisu tapak kaki. Tekanan yang berulang menyebabkan kesakitan pada tumit dan tapak kaki.

Produk kurus terbaik untuk mengurangkan sakit tumit dan tapak kaki ni.

Dapatkan Produk Kurus Terbaik Tak Mahu Diri Terus Menanggung Masalah Sakit Tumit dan Tapak Kaki
Produk Kurus Terbaik


Vivix
  • Mengandungi resveratrol iaitu sejenis plolyphenol yang dipanggil phytoalexin, merupakan bahan yang dikeluarkan oleh tumbuhan sebagai pertahan tumbuhan kepada penyakit.
  • Anti-penuaan yang terbaik dan bgus meningkatkan tahap 'kolesterol baik' dan melindungi dari kerosakan arteri sekaligus menjaga kesihatan jantung
  • Resveratrol membantu dalam mengurangkan pengumpulan dan menjadi penghalang dalam penbentukan lemak. Ia bagus dalam membantu meningkatkan pengaliran darah yng membawa oksigen ke seluruh badan.
Omega Guard
  • Mempunyai asid lemak omega-3 yang Memang terkenal dalam pembakaran lemak dengan membantu badan bertindak balas dengan lebih baik terhadap hormon yg dipanggil leptin.
  • Leptin meningkatkan metabolisme dengan pengeluaran tiroid (yang mengawal metabolisme badan)
Lecithin
  • Merupakan pengemuksi lemak yang boleh memecah dan mencairkan lemak. Juga dapat membantu meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak dengan berkesan.
  • Ia juga membantu mencegah pembentukan lemak pada dinding hati dan memecahkan lemak dalam salur darah dan otak.
Alfalfa

  • Membekalkan nutrisi yang mana kebanyakkanya tidak terdapat di dalam buah-buahan mahupun sayuran.
  • Kaya dengan protin, asid amino, klorofil, serat, 15 zat galian, 10 vitamin, 8 enzim dan fitokimia.
  • Banyak khasiatnya. Salah satunya adalah menyingkirkan lemak dan kolesterol. Penggunaan jangka panjang alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi.
  • Hanya alfalfa mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat menyerap kolesterol.
Herb-Lax™
  • Menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut dan sesuai digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.
  • Membantu merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan dan mengempiskan perut.

Bukan sahaja pengambilan produk kurus ni membantu mengurangkan sakit tumit dan tapak kaki yang melampau tu, malah penjagaan makanan dan pengambilan air kosong jugak dititik beratkan ya dalam proses nak kurus ni.

Jika mereka yang mempunyai berat badan berlebihan dan sakit tumit dan tapak kaki memang sesuai amik produk kurus ni. Inshaa Allah ikhtiar untuk sihat mudah-mudahan cepat berkesan.

Dapatkan produk kurus terbaik dari kakcik ya.
+6012 6568 548
+6012 6568 548




Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

Tuesday, 10 January 2017

Mencari Produk Untuk Kulit Berminyak Menghalang dari Makeup Bercapuk

Pernah tak bila kita pakai makeup, bedak jadi bercapuk, teruk lak tu. Bukan tu sahaja make-up pun jadi nampak pelik aje. Bila nak pergi kenduri adush rasa down, tak yakin. Perasaan ada sahaja mata yang pandang pelik. Dalam otak ni duk fikir "Teruk sangat ke kulit berminyak aku ni?"

Mencari Produk Untuk Kulit Berminyak Menghalang dari Makeup Bercapuk
Kulit Berminyak


Dalam keghairahan mencari produk untuk kulit berminyak tu, kita kena tau juga apa sebab kulit kita berminyak camtu.
Antara faktor yang boleh mengundang penghasilan minyak yang banyak adalah :-
  1. Pemakanan - pengambilan makanan berminyak, berlemak dan kacang juga menyebabkan kulit kita beminyak teruk.
  2. Hormon - ketidakstabilan hormon menyebabkan pengeluaran minyak berlebihan pada wajah. Biasanya golongan adik remaja yang sering mengalami masalah hormon yang tidak menentu.
  3. Cuaca dan persekitaran - cuaca yang panas jugak membuatkan kita mudah berpeluh. Penghasilan minyak pada wajah makin teruk juga tambahan sinar ultra ungu yang merbahaya menyebabkan struktur kulit kita rosak.
  4. Kosmetik - memakai kosmetik terlalu lama dari pagi sampai ke petang atau kadang-kadang sampai ke malam pun penyebab kulit berminyak.

Bila kulit kita berminyak ni banyaklah masalah kulit akan berlaku.
  • Kulit mudah naik jerawat sebab minyak akan mengumpulkan debu-debu sehingga menutupi liang-liang muka dan menyebabkan jerawat berlaku. 
  • Bila naik jerawat ni kulit pun akan kelihatan kusam. Semakin lama makin teruk.
  • Tona kulit menjadi tak sekata. Nak tutup ngan makeup pun tak dapat sebab make up tak boleh kekal lama.
Habis tu ada ke produk untuk kulit berminyak ni? Tak tertanggung dah rasa down dan rendah diri sebab kulit berminyak teruk ni. Jom tengok apa yang shaklee ada untuk selesaikan masalah kita ni.

Mencari Produk Untuk Kulit Berminyak Menghalang dari Makeup Bercapuk
Produk shaklee untuk kulit berminyak


1. VIVIX Shaklee
  • Mengandungi resveratrol yang diekstrak dari kulit anggur muscadine yang hebat dan di gabungkan dengan 3 bahan utama yang sukar dijumpai didunia purple carrot, Elderberry  Eropah dan Polyganum Cuspidatum.
  • Hasil gabungan 4bahan utama ni memberi kesan antioksidan yng tinggi, dan anti penuaan sellular.
  • Membaiki dan melindungi sel dari peringkat DNA.
2. ENERGIZING SOY PROTIEN (ESP)
  • Membantu menggantikan sel-sel mati kepada sel-sel baru.
  • Jika kulit kita cukup protien yang diperlukan, kulit akan sihat dan segar.
  • Mengurangkan lebihan minyak dan membuatkan kulit lebih sekata.
3. GLA COMPLEX
  • Membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara
  • Memberi tone pada kulit 
  • Mengurangkan inflamasi kulit.
4. B COMPLEX
  • Membantu mengawal minyak pada kulit dan b complex juga merupakan vitamin anti stress bagi yang mengalami masalah hormon.


Bagi mereka yang mempunyai masalah kulit berminyak yang teruk, nak elak dari pakai bedak bercapuk, makeup macam badut, comot hah kombinasi-kombinasi vitamin shaklee akan merialisasikan harapan/impian kita ni.

Hubungi kakcik untuk konsultansi dan info lanjut +6012 6568 548




Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


Sunday, 8 January 2017

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.

Ramai rupanya yang masih mencari-cari vitamin untuk kulit cantik, putih dan gebu ni. Siapa tak nak cantik, lebih-lebih lagi mereka yang sangat pentingkan kecantikan. Tak kiralah mereka sudah beranak dua atau mereka yang bekerjaya atau mereka yang masih single kan.

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
Kulit cantik walau beranak dua


Kenapa penting sangat kecantikan ni?

Mestilah penting kulit cantik ni tau. Bagi mereka yang dah beranak dua, mereka akan rasa satu perasaan bimbang jika mereka bukan menjadi perhatian Encik Suami disebab kulit semakin kusam dan tidak menarik lagi. Mereka yang bekerjaya pula, kecantikan akan buat diri lebih yakin untuk maju dalam kerjaya dan pastinya mereka yang single pentingkan kecantikan, untuk mendapat pilihan hati yang diidamkan.

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
Kulit Cantik walau bekerjaya


Jom kita usha kombinasi Vitamin untuk kulit cantik yang jadi rebutan ramai ni.

1. VIVIX SHAKLEE

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
Vivix untuk kulit cantik

  • Melambatkan penuaan pada tahap selular level. Melindungi dan memperbaiki sellular DNA
  • Kaya dengan polifenol
  • Mengandungi khasiat anti-oksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
  • 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protin AGE.

2. SHAKLEE COLLAGEN POWDER (SCP)

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
Shaklee Collagen Powder - kulit cantik

  • Mampu membantu kulit mengekalkan elastisiti semulajadi dan meperlahankan kehadiran kedut-kedut
  • Kolagen Shaklee adalah sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam dalton) amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

3. ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP)

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
ESP untuk kulit cantik

  • Asid amino penting untuk membina otot, kuku, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pemgambilan yang kerap kunci kepada awet muda.
  • Merangsng semula pembentukan kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

4. VITA-E COMPLEX

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
Vita-E untuk kulit cantik

  • 1 kapsul vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne, dan bintik penuaan.
  • Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha
  • Pengambilan lebih dari 1,200IU sehari untuk antioksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, menghalang @ melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas.
  • Ia juga memperbaiki masalah oksidasi-katarak dan masalah penglihatan.

5. SUSTAINED RELEASE VITA C (500mg)

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
SR Vita-C untuk kulit cantik

  • Setiap tablet vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya (500mg) dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap jam.
  • Merangsang pembentukan kolagen. Oleh itu ia mampu mmpertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik
  • Dengan pengambilan vitamin C setiap hari untuk kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.

6. GLA COMPLEX

Kombinasi Vitamin Untuk Kulit Cantik Berseri, Putih dan Gebu Terbaik dari Shaklee.
GLA Complex untuk kulit cantik

  • Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik omega-6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.
  • Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard, anti-oksidan semulajadi yang dipatenkan.
  • Ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap dan etc

Wah, hebat-hebat gabungan vitamin untuk kulit cantik berseri, putih dan gebu ni. Memang vitamin shaklee terbukti membuatkan kita lebih sihat dan awet muda tau. Tapi kenala konsisten. Bila sel dalaman sihat dan muda, luaran pun terserlahla kecantikan tu. Produk shaklee jugak ada penjagaan luaran tau, boleh la rujuk kat sini



Jadi bila kita berusaha untuk lebih cantik mesti seirng dengan kesihatan tubuh badan kita. Cari barangan yang bebas bahan kimia berbahaya dan mestilah yg semulajadi ya. Jom pilih shaklee. Hubungi saya untuk dapatkan vitamin untuk kulit cantik anda.



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


Produk Penjagaan Luaran Shaklee Untuk Kulit Cantik Berseri, mulus dan bebas jerawat yang mengerikan.

Siapa tak kesah pada kecantikan cuba angkat tangan ✋. Kenapa tak kesah. Walau kita ni jenis tak make up tapi tetap jugak mengharapkan kita menjadi tatapan pertama buat si buah hatikan? Ramai aje yang contact kakcik untuk nak nampak cantik dengan produk dalaman shaklee. Ada jugak nak dapatkan produk penjagaan luaran shaklee untuk kulit cantik berseri, mulus dan bebas jerawat.

Produk Penjagaan Luaran Shaklee Untuk Kulit Cantik Berseri, mulus dan bebas jerawat yang mengerikan.
Kulit cantik Asian


Ehh, ada yang tak tahu ke shaklee sebenarnya ada produk penjagaan kecantikan luaran. Syok tau guna untuk kulit cantik. Jom kita kenal-kenal Set Penjagaan Luaran Shaklee untuk kulit cantik 😃

Produk Penjagaan Luaran Shaklee Untuk Kulit Cantik Berseri, mulus dan bebas jerawat yang mengerikan.
Kulit Cantik


Salah satu produk penjagaan luaran shaklee ni adalah Nutriwhite. Ia dibangunkan oleh saintis dan pakar penjagaan kulit di Jepun dan Amerika Syarikat. Mengambil masa 3 tahun pembangunan produk.

Patent-pending whiten-16 adalah campuran dari 16 nutrien botani yang kuat yang membantu mengurangkan penampilan melanin yang sedia ada untuk mewujudkan lebih putih, kulit lebih cerah.

Produk Nutriwhite Shaklee untuk Kulit Cantik

Produk Penjagaan Luaran Shaklee Untuk Kulit Cantik Berseri, mulus dan bebas jerawat yang mengerikan.
Nutriwhite untuk kulit cantik

1. Nutriwhite Action Remover 
  • menjadikan kulit licin, lembut dan berseri
  • Tunas pokok Bic menghilangkan sel mati dengan lembut tanpa meninggalkan kesan
  • Aloe Vera menyegarkan dan menegangkan kulit
  • Lembut, tidak berminyak, dan kulit akan kelihatan lebih cantik berseri

2. Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser
  • membersihkan dan menyegarkan kulit
  • Rumpai Laut menghilangkan kekotoran, membuang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberi Begonia memcerah dan mengimbangkan pigmen
  • Lembut dan menyegarkan

3. Nutriwhite Soothing Radiance Whitening Softener
  • ia lembut dan mengembalikan kulit pada PH yang seimbang
  • Kulit lebih segar dan tegang dengan Rosemary
  • Kudzu - menegangkan dan mencerahkan
  • Marshmallow melembapkan

4. Nutriwhite Daily Defense Whitening Essence
  • Bearberry untuk mencerahkan dan menegangkan kulit
  • Strawberi Begonia untuk mengimbangkan pigmen
  • Kacang soya untuk melembutkan dan mengurangkan tompok-tompok hitam
  • Mulberi untuk mencegah daripada kerosakan kulit kesan daripada cahaya matahari
  • Vitamin C aktif ditambah bertujuan membaiki kulit serta mengembalikan seri wajah
  • Lembut dan mudah di serap oleh kulit.

5. Nutriwhite spot whitening treatment
  • memperbaiki kesan-kesan matahari serta jeragat kulit dengan cepat
  • Kuasa pencerahan dari Likuoris dan Peony amat bernilai disebabkan kesannya dalam mencerahkan, melindungi serta menghilangkan radang kulit
  • Cats Claw tujuan untuk menegangkan kulit
  • Vitamin C aktif pula membawa kecerahan yang baru untuk kulit dan kulit lebih halus

6. Nutriwhite Daytime Whitening Lotion
  • Licin, kaya dengan pati botani seperti mulberi untuk mencegah kerosakan kulit kesan dari cahaya matahari
  • Mountain Arnica untuk menghilangkan radang kulit, pelembap bertindak daripada semua sudut
  • Melindungi daripada kesan cahaya matahari dan membantu membina daya ketahanan kulit terhadap kerosakan persekitaran

7. Nutriwhite Overnight Renewal Whitening Cream
  • memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit sewaktu tidur
  • Linden menyihatkan serta melembapkan kulit secara mendalam
  • Scullcap mencerah dan menghilangkan radang kulit
  • Vitamin C aktif untuk mengurangkan tompok hitam, mengembalikan keserian wajah
  • Bangun aje pagi boleh rasa kulityang gebu, halus, cerah dan berseri
Syok tau siapa yang dah guna set penjagaan luaran shaklee untuk kulit cantik ni. Sangat jimat dan berkesan. Memang itu cara  nutriwhite bekerja.. Menghalang, berkurangan, menyekat, mencerah dan memperbaharui..

Di gabungkan dengan kesan pengambilan suplemen yang awesome hasilnya kulit cantik yang jadi idamn milik kita. Jadi, tunggu apa lagi? Jomla dapatkan Set Penjagaan Luaran Shaklee ni dan dapatkan kulit cantik anda.


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

Friday, 6 January 2017

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi

Tengok pada perbelanjaan harian, takut sangat kan sekarang ni. Pendek kata bila bukak pintu aje wang dah mula bergerak. Hutang tak yah cakap la. Tak berkurang asyik bertambah aja. Mesti ramai tengah fikir cara cari wang lebih untuk bayar hutang tanpa modal yang tinggi.


Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Perbelanjaan Dulu & Kini


Walaupun kita ni bekerja dan bergaji tetap masih jugak terfikir cara cari wang lebih kan? Ada yang bagi cadangan bukak restoran tapi modal besar, mana nak cari tukang masak, pelayan, suplier, sewa kedai murah dan siapa yang nak jaga kedai ketika kita bekerja.. Atau buat kek/puding hantar kat kedai-kedai tapi alih-alih kedai yang kita hantar lak xmau dah terima dan dah tutup.

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Jom cari wang lebih


So, mana lagi cara cari wang lebih ni? Hah, ni la masa yang sangat sesuai untuk kita buat perniagaan secara atas talian (online). Mudah sebab tak makan kudrat yang banyak, tak payah tutup dan bukak kedai, tak payah runsing nk cari customer.

Cara Cari Wang Lebih Untuk Bayar Hutang Tanpa Modal Yang Tinggi
Shaklee cara cari wang lebih



Kakcik pernah alami semua masalah kat atas tu dan kakcik telah jumpa perniagaan yang beri masa, wang lebih, tak payah bekejar-kejar kesana sini untuk cari suplier. Perniagaan Shaklee menjadi pilihan kakcik disebabkan

  • Tidak perlu modal yang besar. Cuma RM68.90 untuk starter kit dan RM10.60 untuk pos. Ini diperlukan ketika pendaftaran ahli.
  • Kakcik tak perlu menyediakan stok yang banyak sebab segala urusan boleh dibuat melalui online www.shaklee2u.com.my 
  • Tak perlu beratur panjang untuk pos produk ada customer, sebab HQ boleh membantu.
  • Perniagaan produk shaklee tak payah kejar customer tapi customer yang akan cari kita.
Bestnya perniagaan shaklee ni sebab berapa pun cash bonus yang kita nak, kita boleh tentukan sendiri. Hehehe besar untung, besarla usahanya. Susah ke nak buat ni? Senang aje sebenarnya, sambil-sambil belek Facebook ke, Instagram ke, Tweet ke, WeChat ke sambil-sambil tu kita cari wang lebih. 😃

Cepat kita bertindak, cepatla hutang kita selesai tau. Berminat untuk ikut cara cari wang lebih style kakcik ni segera hubungi kakcik. Alaa modal ciput aje tapi yang penting bonus boleh dapat berangka-angka.



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

Thursday, 5 January 2017

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.

Sebut sahaja kulit kusam kita pasti duduk depan cermin nak tilik wajah kitakan.. Kulit kusam ni akan buatkan kita nampak lebih tua dari usia tau. Aish tak menariknya.. Tak maula nampak tua lagi.. Anak baru 2orang ni.. Duk belek-belek testimoni dalam en. Google ehh Bahaya ambil produk untuk kulit kusam. Sejauh mana kebenarannya?

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Kulit kusam yang menakutkan


Sebelum tu tau tak macamana kulit kusam terjadi?

Kulit kusam terjadi disebabkan oleh sel-sel mati yang terkumpul lama. Tahu tak yang sel kulit kita akan mati setiap 21 hari dan setiap kali itu juga sel kulit kita diperbaharui. Bila terlalu banyak sel mati, sel baru tadi duk follow aje sel yang telah mati td, dah tu camne kulit kita nak flawless dan glowing?

Produk Untuk Kulit Kusam.

Sebenarnya ada produk yang hebat yang mampu menyelesaikan masalah kulit kusam kita ni. Nak tahu tak produk apa? Hah ni yang nak cerita ni. Produk untuk kulit kusam adalah:-

Vivix Shaklee

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Vivix Shaklee Produk Kulit Kusam

  • Melambatkan penuaan pada tahap selular level. 
  • Hanya vivix mngandungi adunan 'fitonutrien proprietari dan mnghasilkan ramuan yang 10x lebih efektif dari hanya resveratrol sahaja dalam melambatkan mekanisma utama penuaan selular.
  • Ramuannya juga melindungi dan memperbaiki selular DNA dan melambatkan pembentukan protien AGE (advanced glycation end product).

Apa yang kita nampak pada kulit luar kita ni adalah menunjukkan apa yang berlaku di dalam sel kita. Vivix membaiki dan melindungi sel dari radikal bebas yang boleh merosakkannya. Sebab itu vivix ni terkenal dengan tonik ajaib yang antipenuaan dan antikanser yang hebat.

Testimoni penggunaan vivix untuk kulit kusam.

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Testimoni vivix - jeragat dan kulit kusam

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Testimoni vivix 2 - jeragat, kulit kusam dan kutil di muka

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Testimoni vivix 3 - kulit kusam

Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Tetimoni vivix 4 - kulit jeragat
Kesan Buruk Ambil Produk Untuk Kulit Kusam. Sejauh mana Kebenarannya.
Testimoni vivix 5 - antipenuaan


Jadi kakcik dapat rumusan disini tiada kesan buruk ambil produk untuk kulit kusam asalkan kita pilih produk dari shaklee yang terbukti berkesan dan selamat.

Berminat untuk dapatkan VIVIX si tonik ajaib ni? Hah.. Jangan lupa cepat hubungi kakcik. Rugi kita lambat mula untuk baiki sel, bukan sahaja kulit makin flawless malah glowing lagi tau.


JOM BORONG PROMOSI JANUARI 2017

BELI 6 BOTOL VIVIX DAPAT PERCUMA 1 BOTOL
&
BELI 2 BOTOL, DAPAT 5% DISKAUN




"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazffalainey ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya