Friday 16 September 2016

ESP Terbaik Buat Mereka Yang Sukar Minum Susu dan Kekalkan protien dalam badan.

Ramai ibu-ibu muda yang sukar untuk mengambil susu setiap hari. Sama macam saya, tapi selepas kenal esp ( Energetic Soy Protien) semuanya jadi mudah.
Esp.. Uish mula2 nak minum macam2 laa alasan yang diberi... Kalau tak kerana mengandung anak ke-2 takdenya saya nak telan tu..

ESP Terbaik Buat Mereka Yang Sukar Minum Susu dan Kekalkan protien dalam badan.
ESP Terbaik


Sebenarnya saya memang dari kecik tak gemar susu, pendek kata apa saja yg berunsur susu atau berwarna putih susu memang saya tolak tepi..

Tapi, episod mengandung anak pertama yg merosakkan perut saya dengan teruk buat saya kentalkan hati minum jugak esp tu. Takut perut makin sakit n makin banyak pecahan tu..
Nyilu tau kalau tersentuh.  Kena kain pom boleh buat air mata menitik..

ESP Terbaik Buat Mereka Yang Sukar Minum Susu dan Kekalkan protien dalam badan.
ESP Terbaik


Miracle bile saya konsisten ambil ESP, banyak benda yang saya takut terjadi tak terjadi.. Hehehe.. Mengandung setiap anak tu berbezakan..alhamdulillah kulit perut tak ada rekahan baru, warna kulit pom cerah sket dari dulu.. Pastu parut kat perut makin pudar dan tak menyakitkan..

Saya konsume ESP dari mula hamil sampai sekarang ni..huhuhu sangat best.. Tip top la ESP ni..
Kulit adik masa lahir pinky.. Gebu.. Tapi kena duduk bawah lampu lama sangat kulit adik bertukar jadi gelap.. Hehehe dah keturunan kulit tak berapa nak cerah ye dop.. Tapi kegebuan tu tetap milik adik..

Saya sangat syorkan pada ibu-ibu yang baru hamil, tengah pantang, tengah menyusu tryla ESP.. Saya gerenti pasti semua akan berpuas hati.. Badan kita sihat, anak sihat tenaga EXTRA lagi boleh dapat.

Jom tengok antara testimoni pengguna shaklee.. Wow!!


Kesan ceasor hilang


Ibu Makin Hot dengan ESP


Tunggu apa lagi.. Jom borong ESP bulan ni.. Promo hebat ni..

Video ni la anak shaklee saya...



Ingat satu ni tau..
"Changing Brands Can Change Your Life!"

It starts with you.




~ mazffalainey mohd ~
012-6568548
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..