Friday 1 May 2015

Betul Ke Kekurangan Nutrisi Membuatkan Kulit Muka Anda Lebih Tua Dari Pasangan.

Yang muda nak kelihatan matang dan berumur, manakala yang tua nak kelihatan makin muda dan bertenaga. Walhal mereka tahu kemampuan, tetapi mereka tetap mencuba sesuatu yang baru dalam hidup mereka. Tapi, betul ke kekurangan nutrisi membuatkan kulit muka kita nampak lebih tua dari pasangan kita.

wajah lebih tua dari pasangan
Lebih Berusia dari Pasangan
Bila kita berumur 30tahun dan ke atas setiap hari kolagen akan berkurang. Jadi kulit akan cepat kusam, hilang keanjalannya, hilang keserian, hilang kemulusan dan hilang kehebatannya. Kita tidak akan rasa seperti muda remaja lagi. So, please don't ever act like child ok..

wajah kurang kolagen, wajah lebih matang, lebih berusia
Wajah kekurangan kolagen
Buruk benor bila kita yang dah berumur ni berkelakuan seakan budak remaja, emm mesti banyaklaa sindiran dari orang sekeliling.
"Dahla muka cam 40tahun ada hati nak melompat2 ni"

Sakit lagi bila orang kata suami kita adalah adik kita, mesti hati berbisik, "tua sangat ke aku ni. Sama umur kot"

Aduiiihh.. Parah ni, kena cari solution cepat.. Jangan sampai cik abg kita yang "cantik/muda" tu mula mengorak langkah. Kita mampu kekal muda, kekal cantik, kekal remaja, kekal anjal dan berseri sepanjang masa.

Solution yang terbaik adalah SET CANTIK MENAWAN ni.

kulit cantik, set cantik menawan
Set Cantik Menawan

Banyak ni ke kena amik? Mereka yang betul2 nak tambat hati org tersayang, nak CANTIK MENAWAN SEtiap Masa dan rasa nak protect diri dari penyakit yang serius untuk melihat sendiri anak-anak mendirikan rumah tangga sahaja boleh amik semua ni.

Sebab setiap produk akan menjalankan tugas masing2, untuk memastikan kita mendapat nutrisi yang paling lengkap dan berkesan. Habis yang tak serius nak amik yang mana? Saya tahu yang baca blog saya ni bukan yang tak serius untuk cantik demi diri sendiri dan org tersayangkan.

Hubungi saya, dan saya akan suggestkan untuk anda pilihan terbaik yang sesuai dengan kulit anda. Dan saya akan konsult cara pemakanan yang berkesan.

~ mazffalainey ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..