Thursday 19 March 2015

Testimoni Dah Tak Consume ESP Seperti biasa? alamak ruginya..

Kenapalah perut ni agaknya, Sejak akhir2 ni selalu sangat rasa sebu nak muntah pun ada. Kalau difikir makan, masa makan kat ofis cam biasa. Itulah persoalan yang duk berulang dalam kepala otak ni. Duk fikir2 Baru teringat rupanya sejak akhir2 ni dah tak consume ESP seperti biasa.

ESP - Energising Soy Protien


Hari ni terus amik esp cam biasa, walau pun tidur tak menentu sebab adik auni dan kakak demam, batuk dan muntah2 sejak 3 minggu lepas. Badan tetap cergas, kemaskan saki baki kain yang pending basuh hari minggu lepas. Kemas rumah yang teruk bersepah. Alhamdulillah sumber tenaga saya telah kembali.

Mix ESP dan Meal Shake


Rugi betul saya lupakan seketika esp ni. Padahal ESP dah banyak memberi dan memperbaiki kesihatan saya. Mesti ramai duk kata biasala bila nak berniaga semua cakap yang baik-baik. No! Saya benar-benar mengalami Shaklee effect yang baik. Saya menjadi ahli pun setelah mencuba dahulu produk shaklee dan sangat-sangat berpuas hati dengan kesan dia.

Saya suka ESP


Saya ingin kongsikan shaklee effect saya pada semua. Saya tak mahu saya sorang saja yang rasa kehebatan produk hijau ini. Jom tengok testimoni hebat mereka yang merasa penangan Shaklee Effect.








"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


2 comments:

  1. ramai suka esp termasuklah MJ, kalau tak dapat minum sehari rasa tak lengkap hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul2 tu MJ.. Meng Mcm x complete aje sehari2 bile terrlewat minum..

      Delete

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..