Tuesday 24 March 2015

Kek Coklat Istimewa Untuk Kakak Ain

Selamat hari lahir yang ke-4 anak syurga ibu Nur Qurratul Ain pada 13 Mac 2015, semoga menjadi anak yang solehah dan hamba Allah yang beriman. Kakak nak sambut hari lahir dengan kek dan lilin. So, ibu pakat ngan papa buatkan kek coklat istimewa untuk kakak ain.



Rupa-rupanya dah 5tahun jugak ibu menjadi isteri kepada seorang suami yang hebat dan yang baik pada 14 Mac 2015. Terima kasih En. Zakry Abd Wahab menjadi suami yang penyayang dan terbaik.



Sebenarnya nak story pasal sambutan hari lahir anak syurga ibu yang comel ni kakak ain. Ibu tak sempat sambut kat rumah so, ibu buat kek coklat kegemaran kakak ain. Cadangnya nak buat 2 kek tapi ada kekangan. Dapatla siapkan 1 kek aje. Alhamdulillah syukur.



Ibu doa pada Allah semoga kek yang ibu buat ni akan menggembirakan kakak ain. Almaklumla kakak ain baru aje sihat dari selsema dan batuk. Biar dia rasa segar dengan kek hebat dari ibu dan papa dia ni.

Video nyanyi selamat hari lahir

Dari tempat kerja ibu dapat jugak tengok sambutan hari lahir kakak Ain. Bila mak bagi ibu video dan gambar. So ibu share kat sini senang ibu nak tengok lagi. Terima kasih buat mak dan ayah sekeluarga yang sanggup sambut hari lahir ain. Kebetulan dah nak cuti sekolah ramai ada kat rumah mak pengasuh.









Inilah kawan baik kakak Ain yang selalu di sebut-sebut. Pantang nak makan apa mesti ingat kakak ain (yang belah kiri) dan kakak syasya (belah kanan). Terima kasih tau ssambut hari lahir ain.


Adik pun bukan lagi sambut hari lahir kakak dia. Nanti 25 mac 2015 hari lahir adik yang ke-1 tahun.
Ibu dan papa tak plan lagi nak buat kek apa untuk adik. Kena minta toling mak dan ayah jugak kali ni. Best tengok ramai2 makan kek.

Alhamdulillah kakak dan adik sihat walau seminggu sebelum tu teruk selsema, demam dan batuk. Untuk adik ibu amik Vitamin C dan untuk kakak ibu bagi suplemen Meal Shake. Alhamdulillah boleh sambut hari lahir dengan selesa.





Anak Sembelit Teruk Sampai Kena Seluk Tangan Nak Korek from iReach HD on Vimeo.


Siapa anak sembelit, memilih makan boleh cuba meal shakes k. Kakak ain dan auni memang pembuangan sangat bagus alhamdulillah.

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..