Friday 9 January 2015

Pembukaan Januari 2015 memberi kejutan hebat buat pengguna Produk Shaklee

Pembukaan Januari 2015 memberi kejutan hebat buat pengguna Produk Shaklee. Dah seminggu dah kita berada dalam tahun 2015. Semoga impian dan target semua pada tahun lepas berjalan dengan lancar. Yang masih continue, continue dengan azam2 tahun lepas tak ada masalah cuma mungkin kena ubah cara sket biar lebih efective.



Sempena JANUARI 2015 ni Shaklee membuat kejutan lagi sekali... Promosi 3 produk sekaligus...
Sangat teruja bila dapat tau produk paling hebat, paling kebabom, promo bulan januari 2015 ni ialah.. 
VIVIX , ALFALFA COMPLEX DAN VITA LEA FOR CHILD
VIVIX , ALFALFA COMPLEX
& VITA LEA FOR CHILD

So, masa ni la sesiapa yang nak amik 2-3 botol vivix tu yang superb..superb..hebat tonik ajaib yang membantu mengurangkan komplikasi risiko diabetes, membantu membantutkan kanser meh pakat rembat betul2 tau. 

Alfalfa complex raja segala makanan pembuang toksin hebat.. Merapatkan hubungan suami.. siapa nak lepaskan.. Meningkatkan ketahanan badan dan memberi tenaga.

Vita Lea untuk anak-anak ni sangat bangus, masam2 manis gitu rasa dia sedap kemam aje.. Merupakan multivitamin untuk anak-anak. Bagus nak protect anak-anak yg baru nak masuk sekolah ni..

Jom semua dapatkan untuk kesihatan yang terbaik..grab yang hebat. Pembukaan Januari 2015 memberi kejutan hebat buat pengguna Produk Shaklee jom semua...


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..