Sunday 7 December 2014

Anak Jatuh Katil Boleh Buat Jantung Ibu Dan Papa Terhenti Sejenak

Anak jatuh katil.... Sememang kejadian anak jatuh katil boleh buat jantung ibu dan papa terhenti sejenak. Baru saja tengok atas katil adik tidur nyenyak.. Tak sampai 2minit lepas tu adik jatuh katil..Walau hanya 2 minit malang tidak berbau...

Adik dahi berbenjol jatuh katil

Bunyi tangisan adik yang kesakitan dan benjolan di dahi, memang tersentap..sian adik... Berbenjol kepala... Tak pernah lagi adik nangis sekuat tu..Apa nak buat??? Tuam... Itu jerk the best way yg boleh kita fikir masa tu bila anak jatuh katil.

Alhamdulillah kami monitor adik setiap masa bimbang kalau-kalau terjadi sesuatu yang tak terduga.. Almaklumla banyak kes anak jatuh katil ni yang mengundang demam panas mengejutla, muntah tiba-tibala, anak pitamla.. Tiap masa tak lekang lagi dari mulut ibu berdoa semoga Allah melindungi anak ibu dari perkara-perkara buruk.

Alhamdulillah adik sihat cuma sejak kejadian adik jatuh katil, adik jadi manja dan kami ibu dan papa ni lak yang fobia tinggalkan adik tidur sorang-sorang atas katil. Anak shaklee ni memang suka menjelajah...sentiasa cari peluang.. Letakla bantal setinggi gunung sekali pun ada aje cara untuk dia keluar dari katil. Bimbangla bila anak jatuh katil.



Sekarang adik sudah sihat...alhamdulillah checkup pada 2 disember 2014 (9bulan) berat adik naik 500g dah 7.7kg..alhamdulillah tiada yang membimbangkan dan gusi adik dah bengkak tanda adik nak tumbuh gigi... Tapi ibu dan papa tetap juga tidurkan adik di tilam bawah sekiranya ibu dan papa ada kerja yang belum disetelkan dan terpaksa tinggalkan adik tidur seorang diri.

Terima kasih Allah, Kau berikan perlindungan pada anak-anakku.

Kepada mereka yang inginkan suplemen shaklee untuk mendapatkan anak yang cergas dan cerdas, boleh terus pm @ watsapp ibu k..

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz


Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..