Wednesday 15 October 2014

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia:Pengedar Shaklee Shah Alam Selangor

Mencari-cari suplemen shaklee sekitar Shah Alam, Sungai Buloh, Petaling Jaya, dan Damansara? Saya perkenalkan diri saya MAZFFALAINEY MOHD iaitu Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia: Pengedar Shaklee Shah Alam, Selangor.

SID:1073481
MAZMOHD


Masih menjadi persoalan lokasi kedai saya? Kedai suplemen Vitamin Sihat sangat meluas. Pengedar Shaklee shah alam berniaga dari rumah secara online.

Bertemu customer di alam maya yang semua baik-baik dan mendapat kawan baru yang hebat-hebat belaka.

Sesiapa yang ingin mendapatkan suplemen kesihatan yang awesome boleh hubungi saya. Saya dengan berbesar hati membantu anda merasai shaklee effect yang terbaik.

Siapa yang boleh hubungi saya pengedar shaklee shah alam ini?


  • mereka yang ingin mendapatkan suplemen dengan konsultansi penuh.
  •  mereka yang ingin memborong dengan harga ahli dan nak tahu caranya....jangan lepaskan peluang ni...
  • mereka yang dikelilingi orang tersayang yang kurang sihat dan memerlukan suplemen pun sangat2 dialukan menghubungi pengedar shaklee shah alam ini

Sayalah pengedar Shaklee seluruh Malaysia : Pengedar Shaklee Shah Alam, Selangor.  Menggunakan khidmat Pos Malaysia dan Gdex untuk penghantaran luar dari shah alam dan sekitarnya.


************************************************





"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..