Tuesday 7 October 2014

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia: Pengedar Shaklee Shah Alam, Selangor

Sejak saya memperkenalkan diri saya sebagai pengedar shaklee di kawasan Shah Alam, Selangor ada yang bertanya dimana lokasi kedai saya?

 Harap maklum semua ya, bisness Shaklee saya hanya beroperasi di rumah dan di alam maya. Dengan anak-anak di depan mata, suami pun bersama-sama memberi sokongan.

Disebabkan itu kedai Vitamin Sihat Mazmohd boleh beroperasi secara 24/7 untuk membantu mereka yang bermasalah dalam kesihatan.

Untuk makluman semua saya juga sedia COD di kawasan Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya.

Saya Mazffalainey binti Mohd sedia membantu:
  • Anda yang ingin serius berbisness suplemen Shaklee
  • Anda yang ingin mendapatkan suplemen kesihatan Shaklee



************************************************

"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..