Sunday 19 October 2014

HQ Shaklee Yang Mesra Pelanggan dan Penuh keceriaan

Bercakap mengenai SHAKLEE mesti semua akan katakan mengenai Suplemen, tetapi tahukah anda di mana letaknya HQ Shaklee? HQ Shaklee yang mempunyai kakitangan yang mesra pelanggan dan sistem pembelian yang sangat senang..


HQ Shaklee sebelum berpindah


Pertama kali saya menjejakkan kaki ke HQ yang dulu berada di bangunan Empire..


Shaklee Products (M) Sdn Bhd
A-3A-02, Empire Tower
Empire Subang
Jalan SS16/1
47500 Subang Jaya
Selangor Darul Ehsan.


Perasaan tika itu sangat teruja, datang bersama2 suami tercinta membeli suplemen customer untuk di COD. Walaupun keadaan kelihatan sempit tetapi aura positif penuh kerana kawasan di penuhi oleh semua SID yang berjaya. Ya Allah terasa diri semakin cintakan shaklee.


We're Moving


Kini, HQ Shaklee telah berpindah ke Bangunan Pinnacle di alamat..


Shaklee Products (M) Sdn Bhd,
Level 9, The Pinnacles,
Persiaran Lagoon, Bandar Sunway,
47500 Subang Jaya,
Selangor Darul Ehsan.

Kerana SID yang makin ramai tumbuh setiap hari umpama cendawan tumbuh selepas hujan , pihak Shaklee Product (M) Sdn Bhd telah mencari tempat yang sangat luas dan semakin selesa dan menarik. 


HQ Shaklee di Pinnacle

Anda di luar sana sudah sampai dan rasai suasana yang mesra dan aura positif di HQ Shaklee yang baru? Boleh pergi kesana melihat sendiri layanan mereka yang mesra ibarat satu keluarga.

Sesiapa yang ingin menjadi ahli shaklee boleh mendaftarkan diri anda menggunakan id saya 1073481.. Tidak kiralah anda ingin mula berbisness atau ingin membeli untuk diri dan keluarga sahaja.

Saya telah merasai kehebatan berShaklee, sedah merasa betapa selesanya layanan HQ Shaklee, betapa mesranya SID Shaklee.. Perubahan ke arah kebaikan yang menggembirakan..



************************************************



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..