Friday 24 October 2014

Story Saya : Kenduri di Kampung Halaman Nenda Tercinta

Bila rasa nak bercerita tentang kenduri ni, memang suka sangat saya ceritakan pengalaman dan suasana kenduri di kampung halaman nenda tercinta di Kampung Tambun Tulang, Simpang Empat, Perlis. Majlis perkahwinan anak sulong pakcik sedara mama, pakcik Yie iaitu Affendy.

Wedding fendy
Sebenarnya dalam plan kami nak pergi majlis kat perlis lepas majlis akad nikah my best frens ever Normala Abu Bakar 6 jun 2014, so kami pun balik kampung Khamis malam lagi. Tetapi di sebabkan ada sedikit kengkangan membuatkan kami tidak dapat menghadirkan diri di majlis sahabat yang bersejarah itu.. Maaf kawan, kakcik juga terkilan.
Masih ada gambar ihsan dari kengkawan untuk tatapan sahabatmu ini...

Wedding Normala my best friend
Kami bertolak dari kampung selepas zohor dan sampai di perlis dlm jam 3am. Alhamdulillah, kami menetap di rumah pak anjang sebab paling dekat ngan umoh pak cik yie, lagipun lebih selesa tak ramai orang. Hari sabtu 7/jun/2014 kami rehat2 sahaja disebabkan segala urusan telah di serah tugas kepada mereka2 yang terlibat..



Pemasangan 30 kanopi, persiapan tempat bersanding semua harus disiapkan segera bimbang jika terlambat jadi kelam kabut... Alhamdulillah semua berjalan lancar... Jom cuci mata dengan gambar di hari majlis...
















Tahniah pada Affendy Asri semoga menjadi suami yg terbaik buat si isteri...

Walau keadaan panas, majlis berlangsung dengan jayanya. Bagi kami yang datang dari Terengganu bertolak balik selepas majlis dan ada keluarga yang masih meneruskan percutian mereka di Pulau Langkawi.

Kenduri2 jugak kesihatan mesti di jaga k.. Saya memang tak pernah tinggalkan suplemen kesayangan saya.


Walau pun letih kami tetap gembira dan berpuas hati dengan kenduri Affendy yang sangat2 meriah..

************************************************



"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya

************************************************

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..