Tuesday 16 September 2014

Kulit Makin Cantik Sejak Consume Produk Shaklee

Baru saya perasan dari mengandung anak pertama sampailah hamil anak ke-2 tak banyak gambar yang saya amik. Semua gara2 berlakunya kerosakkan teruk ketika mengandung anak pertama.. Tetapi alhamdulillah Kulit Makin Cantik Sejak Consume Produk Shaklee.



Bukan tak bersyukur tetapi rasa rendah diri tetiba merundung diri. Bila baju yang ada tak muat di pakai, kulit muka kusam, bibir pecah, rambut gugur teruk, kelemumur dan gusi berdarah, gusi bengkak sentiasa..

Saya tak perlukan testimonial orang lain kerana saya sendiri mengalami shaklee effect. Cuma consume ESP + SR Vita C + B Complex + Zinc Complex + Ostematrix + Set Slim





Sekarang pantang ada kamera mesti saya gatai2 nok possing, bila kita konfiden dengan penampilan kita akan rasa gembira dan bahagia..
Aura positif sentiasa ada dan berkongsi dengan keluarga.

Bertenaga untuk uruskan anak2 dan husband tercinta. Saya dah rasa #shakleeeffect anda kat luar sana cmne?




"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"



~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..