Friday 26 September 2014

Jom Kenali GLA Complex Shaklee

Isu GLA Complex Shaklee penyebab kanser berleluasa kini menyebabkan semua ingin mencari apa kandungan sebenar GLA Complex shaklee. Jom kenali GLA Complex Shaklee.



GLA Complex Shaklee di ekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari 2 kali ganda GLA iaitu Gamma-linolenic acid dalam EPO (evening primrose oil).

Setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ianya adalah sumber terbaik omega-6. Ianya di gabungkan dengan minyak sunflower dan vitamin E untuk meningkatkan keberkesanan dan kestabilannya.
Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel dan tisu.

Kebaikan GLA Complex Shaklee

  • Herba tradisi yang dipercayai - Borage adalah jerba kegemaran orang barat. Ianya merawat ulser,engeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.
  • Mengawal estrogen dan testosteron - GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal hormon lelaki dan wanita, membaiki simptom PMS.
  • Menentang Kanser - GLA adalah anti-oksidan yang meningatkan sistem imun tubuh, menghalang peetumbuhan sel tumor dan kansee.
  • Memperbaiki inflamasi kulit - mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap.
  • Menghalang tekanan darah tinggi - menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction.

GLA Complex Shaklee bukan sahaja untuk wanita

Ramai orang bersalahanggapan bahawa GLA hanyalah untuk wanita tetapi sebenarnya sulpemen GLA asid linolenik sama penting seperti asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia.
Sangat penting untuk kanak-kanak, remaja dewasa dan juga mereka selepas menopause dan andropause (menopaus lelaki)

Semua dah clearkan apa GLA Complex Shaklee dan tujuannya? Tak ada ingredient yang boleh menyebabkan kanser terhasil malah GLA Shaklee bertindak sebagai menentang kanser.

Siapa yang sepatutnya mengambil GLA Shaklee

¶ pasangan yang meningkatkan kesuburan
¶ individu yang ingin perbaiki hormon
¶ perbaiki kitaran haid
¶ mereka yang ingin lari dari kulit jeragat
¶ mereka yang menopaus dan andropaus

Ramai dah terbukti berkesan dengan pengambilan GLA Shaklee dapat menyelesaikan masalah cyst, pcos dan fabroid..

Dan ada juga yang berjaya mendapat cahaya mata setelah beberapa botol penggunaan..dan ramai hidup lebih ceria dan sihat.

Pilihan terletak pada anda. Inshaa Allah GLA Shaklee adalah terbaik.


"Mencegah Lebih Baik Dari Merubati"

~ mazmohd ~
012-6568548
Shaklee id: 1073481
FB : Kakcik Maz

Cod area: Shah Alam, Bukit Subang, Sungai Buloh, Paya Jaras, Damansara Damai, Subang Airport, Petaling Jaya, Sungai Way, Kelana Jaya


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..