Wednesday 9 July 2014

Suplemen Meal Shakes Untuk Anak

Rata-rata ibu bapa sekarang kurang menitik beratkan nutrisi anak2.. Boleh di hitung berapa ramai sangat yang nembeli supplemen untuk anak dalam menampung nutrien anak-anak seharian.

Tengok zaman sekarang ni ramai anak-anak yang tak sihat dan mudah di jangkiti penyakit... kesian..dahla berpuasa... Nak belajar pun bermasalah... Mengantuk dalam kelas, tak fokus dan tak aktif..

Mak tak mau ke amik supplemen utk anak tu kesian.. At least xdopla kerap dapat demam, batuk & selsema... Bila badan sihat bolehla anak-anak fokus dalam pembelajaran.

Just amik meal shakes yang mengandungi 19 vitamin dan mineral penting... Boleh protect si kecik tu..tingkatkan sistem imune.. Menambahkan nutrien yang kurang dari pemakanan hariannya.



Super mak semua meh order supplemen untuk anak2  k.. Kembalikan keceriaan si manja anda.. Untuk order klik link di bawah:-

ORDER NOW MEAL SHAKES

Notis pembelian anda akan dimaklumkan oleh pihak shaklee kepada saya. Sebarang maklumat tambahan akan saya maklumkan kepada anda dan saya akan guide cara pemakanan supplemen anda.

Atau anda boleh hubungi:-

Mazmohd • 0126568548
Pengedar Shaklee yang Sah
 FB: Kakcik Maz
Page: Vitamin Sihat


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas komen anda... Jemput ler bertandang lagi..